Toch wel aangeslagen

Montag 22.Juni
Zo waar was er een zonnetje bij het opstaan. Wel heel veel bewolking de hele dag maar er was zon en het werd 23 graden. Daar ben ik wel even heel tevreden mee.
Jannick kwam Theresa brengen en die keutelde wel en tegen het middageten kwam Jannick thuis want hij voelde zich niet goed. Hij kon gelijk wat mee eten en dan is hij zijn bed in gegaan. Ja veel werken , een gezin, een hoop andere dingen , verbouwen en een huwelijk organiseren, misschien een beetje te veel van het goed.

In ieder geval goed nieuws gekregen want Angela, Bianca, Dennis, Malcolm en Randy komen met zijn vijven met de trein naar het huwelijk van Ingrid en Jannick.

Vanmiddag bezig geweest met de aanslagen die we van de deurwaarder hebben gekregen, ik had direct de onbudsman (in dit geval vrouw) ingeschakeld en die nam vanmiddag al contact op.
Ik kon volgens de papieren van de deurwaarder binnen 2 dagen bij het gerecht aanhangig maken een beetje moeilijk als je in Oostenrijk woont. Dus opnieuw veel telefoneren, met de deurwaarder, met de onbudsvrouw met het Zorginstituut enz. Ben helemaal murw maar als het goed is staat het in ieder geval nu heel even stil tot alle papieren boven tafel zijn. En ook maar vriendelijk verzocht om na te gaan of er over andere jaren nog meer aanslagen zijn. Het is nu 2015 en de oudste tot nu toe die er bij zat was 2006 en dan komen er op mijn naam en op Jans naam dus dat zouden er in totaal 20 theoretisch kunnen zijn. Wat ik ook wel vreemd vind dat we ook nooit iets van een deurwaarder hebben gehad want ik neem aan dat het daar toch ook eerder is neergelegd dan nu in 2015.
We wachten maar af en zien dan maar wat er gebeurd. Ik ben erg moe en er toch wel heel erg door aangeslagen.