Het is weer zondag

Wakker om half 8 , een beetje tv kijken en dan toch opgestaan. Als ik zo stijf ben is het bed geen goede optie. Een lekkere warme douche doet wonderen dan. Gelijk het bed afgehaald, de eerste was erin en de vaatwasser leeggeruimd. En dat was nog voor mijn ontbijt. Omdat het laat in het jaar is hebben we mist in de morgen ondanks de 16 graden die we al hadden. Het zou weer erg warm moeten worden, in grote delen van Oostenrijk is het steeds boven de 30. maar wij wonen in de bergen dus wat koeler maar altijd nog tussen de 26 en 30 graden. Waarschijnlijk wel wat meer bewolking.
Jannick kwam om kwart over 11 thuis. Hij had gisteren de hele dag taxi gereden en zou eigenlijk ook naar het 2e concert met het RK gaan maar hij heeft afgezegd en is gaan slapen want om 5 uur moest hij weer beginnen met vegen. Hij heeft de afgelopen 2 nachten in een vrachtwagen geslapen. Ze hebben er 2 met slaapruimte .
Geen plannen voor vandaag en we doen rustig aan want er wacht weer een heavy weekje.
In de middag administratie gaan doen, lekker ging niet eerst ging de ING eruit daarna mijn eigen internet. Ik wilde rekeningen betalen maar ik had geen rekening van Jan van zijn telefoon. Ik kon niet inloggen moest alles opnieuw instellen en het ging niet dus aan Jannick gevraagd of hij even wilde kijken en die deed het met de telefoon van Jan en kon wel alle inlog gegevens gebruiken. Ondertussen uren verder en veel ergernis.
Dus ook maar besloten om een hoop gegevens te digitaliseren en dan een file op de pc en op de externe schijf voor het geval dat. Het is heel veel werk maar eeen deel is klaar. Ik wordt niet goed van al die kennummers, persoonlijke nummers, inlogcodes klantnummers en wat ze al niet verzinnen. Nu per bedrijf op naam met alle gegevens. Dan heb je bij veel dingen een pasje dus de pasnummers erbij. Als je veel over internet doet groeit het aardig aan. DHl, Post, Hermes, Amazon, Bol allemaal nummers nummers en nummers-Sommige gebruik je vaak ander bijna nooit en die vergeet ik dan. De overheid doet er ook steeds meer aan mee berichtenbox , digid of wat dan ook. Nu maar hopen dat ik dan nog weet waar ik het heb opgeslagen. Verder is het wel fijn als er iets gebeurd dat iemand kan zien wat en waar
Het werd rondom 3 uur zeer zonnig en dus ook gelijk 29 graden maar ook zonder zon was het 27 graden. Theresa helemaal blij want Edith kwam met Viktoria en Leonie . Dat wist ze niet dus dat was een verrassing. Ze was namelijk haar jas en schoenen vergeten met de logeerpartij.
Nu half 8 en ik ben het zat.