Genoten van de korte periode mooi weer

Vandaag iets rustiger weer en het werd zelfs 18 graden. Er was zelfs af en toe een glimp zon te zien. Tegen de avond begon het weer te hozen en dat gaf een vreemd schouwspel. Regen die met bakken neer viel , een beetje mist op de achtergrond en de zon die daar door heen viel.- Jannick was vandaag voor het RK in Schladming op pad. In een stand om nieuwe vrijwilligers te werven. Ingrid had vandaag een humeurige Theresa die af en toe van woede er zo wat in bleef. Jan en ik de hele dag aan het keutelen geweest.Kleine klusjes, opruimklusjes en schoonmaakklusjes. Met dit weer maakt het toch niet uit want geen zin om eruit te gaan. Aan het eind van de middag vertrokken Jannick, Ingrid en Theresa naar Stadl an der Mur. Maar voor ze weggingen hoorden Jan en ik geklop op de deur dus we roepen joehoe. Normaal komt er dan iemand binnen maar nu niet. Ik zeg voor de grap dan is het vast Theresa. En zie Theresa was ontsnapt en stond inderdaad bij ons voor de deur. Gelijk erna kwam Ingrid er al aan om haar weer op te halen. Voor ons is het nu Feierabend en we zitten lekker op de bank. Knus in huispak en hapjes op tafel. Een kinderfilm kijken "De heer der elfen".