Nog steeds rustig

Vanmorgen op mijn gemak wat tv kijken en opstaan en zo. Sabrina kwam niet want ze ging gelijk na het wegbrengen van Theresa naar de fysio. Daarna kwam Ingrid wel koffie drinken. Op mijn gemak wat te ezen gemaakt en gegeten met Jan en in de tussentijd krantenknipseltjes scannen voor de site. Veel uitzoekwerk .
Na het middageten kwam Sabrina even maar die wilde niets kreeg en gelijk een aanval. Ze heeft weer een nieuw medicament maar het duurt altijd of je resultaat te zien krijgt. Dan was het flink herrie beneden want ze kregen bezoek van Maria met haar 2 dochters en samen met Theresa dus een heidens kabaal.
Het weer is een graad of 17 donker en somber maar droog.
Gisteravond zat Jan iets op BVN te kijkenen ik hoorde hem echt keihard lachen . Was iets met scetches en Belgisch. Ik geloof dat het loslopend wild en gevogelte heet. We hadden eerst dr.Deen gekeken. Af en toe is er op alle zenders die we hebben 3x niks. Gelukkig kunnen we nu weer eenvoudiger Nederlandse dingen kijken nu die blokkering is opgeheven. Dus we konden gelijk meerdere afleveringen na elkaar kijken.

Eind van de middag ging de zon toch nog schijnen, De alarmen gingen vanmorgen en het ging om een technische inzet binnen Gröbming. Nu hoorde ik net op de tv wat er is gebeurd . Een ongeluk in de Schöttelgrube (Maier) bij het laden is de vrachtwagen omgekiept en de bestuurder om het leven gekomen omdat die op zijn hoofd gestort is, Ik zei vanmorgen nog tegen Jan goh de heli is er gelijk met het alarm. Verschrikkelijk dit soort dingen.

Grappige foto van Malcolm , hij werkt bij Coolblue en doet ook reclame. Hij neemt een pakje aan bij Christine waar hij ook wppnt.

Er stond ook een leuk fimpje van de opening van het Plaswijckpark in Rotterdam met een nieuwe attractie . Dan zie je Jeroen en Olivia. Heel erg leuk.