Luie zondag

Gisteravond besloten we toch om naar de Festzelt bij de Feuerwehr te gaan. Heerlijke muziek van de 4 Steier die ook op het huwelijk van Ingrid en Jannick speelden Een pint Radler erbij en genieten maar van alles wat er daar te beleven viel geen lootjes trekken. Om 22 uur had ik het helemaal gehad niet mijn favoriete zitten op een bierbank momenteel . Dus ik weet tot op heden niet of we wat gewonnen hebben in ieder geval niet de meiboom want daarvoor moet je aanwezig zijn.
Daar kan je wel een wintertje op stoken. Je kan hem ook afstaan aan de brandweer die het dan kleinmaken en boven naar het Steinerhaus brengen op de Stoderzinken. Dat is van de brandweer en kan je huren. Je krijgt dan ipv van de meiboom een kleine fruitboom om te planten.
We hebben eigenlijk nog tot vrij laat tv gekeken voor ons doen. Horen we vanmorgen dat Theresa bij ons had zitten wachten want ze wilde bij ons slapen. Ze heeft een hele onrustige nacht gehad. Vanmorgen kwam ze en ze is de hele dag in haar pyama gebleven, wat dvd kijken , wat met de lego spelen later ook samen met Opa. Ik heb haar beloofd dat ze vanavond bij ons mag slapen. Ze had het gisteravond gevraagd en ik had haar gezegd alleen als Opa en Oma snel thuis zijn, de lootjes stonden vroor vroeg op de avond dachten we op het programma. Maar het werd dus toch nog laat.
Alma kwam in de middag even voorbij. Voor de rest echt zondag gewoon effe niks. Theresa wilde frietjes eten, lekker salade erbij en Theresa een schnitzelhaasje en wij gewoon minischnitzels.
Nu om 5 uur willen we even het nieuws kijken en is Theresa in de slaapkamer gaan kijken. Maar ze moest opruimen en toen deden zomaar in eens haar armen pijn. Wij haar gezegd niet opruimen geen tv kijken. Zo maar geen pijn meer en alles opgeruimd.
Vanmorgen hadden we de kachel aan sinds gisteren voor het eerst lage temperaturen maar in de middag werd het een stuk warmer en de zon kwam ook tevoorschijn. Nu is het 18 uur en nog 21 graden en de deur staat nog steeds open.