En we zullen ook eens geen problemen hebben.

Om 8 uur wakker van de wekker en opgestaan. Na het douchen ook Jan eruit gehaald. Ik ga straks naar het ziekenhuis in Schladming voor mijn hand. Het betert niet en ik heb er erg veel last van. Vooral dat mijn hand zich niet warm kan houden en als mijn hand koud is heb ik ongelooflijk pijn.
Nadat Jan ook klaar was zijn we naar Schladming gereden . Het duurde wat langer voor ik aan de beurt was maar dat kwam omdat ze mij nu bij de handchirurg gezet hadden. Ze heeft gekeken en ik moest een afspraak bij de neuroloog maken voor metingen. Ze denkt dat mijn Karpal syndroom het probleem is. Ik ben zeker 30/40 jaar geleden aan beide handen geopereerd en nu schijnt het aan een hand terug te zijn. Dan weer terug naar huis. Onderweg bij de McD wat te eten meegenomen en dan in Gröbming even langs de Spar en dan thuis eten. Dan kon ik even rustig zitten en dan moest ik weer op weg want ik had een afspraak om 2 uur. Om even na 3 weer thuis onderweg naar Jannick gezwaaid die ik tegen kwam , hij was nog aan het werk ik denk dingen ophalen of wegbrengen met een transporter.
Jannick heeft eindelijk zijn dagen gekregen maar je snapt het al te weinig en meer krijgt hij niet. Volgens Ingrid heeft die 3 tegen 4 verhouding niks met het aantal dagen te maken. Dus hij had al een afspraak donderdag bij zijn advocaat dan kan hij dit gelijk aankaarten. Mocht ze niet willen horen dan gaat hij alsnog voor het gerecht om de kinderen. Verder zou Theresa dit seizoen een snowboardkurse doen . Met kerst ging het niet en toen heeft Jannick met Ingrid gesproken en zou ze het in de Energieferien mogen doen. Dus Jannick haar gezegd dat in de Energieferien er een Kurse voor Theresa is geboekt. Witheet was ze daar over en geen idee wat ze nu gaat doen want ze wil die week met de kinderen naar Graz. Misschien kan ze dan met Sabrina gaan want ze zou in die week voor de Schienen van Sabrina naar Graz gaan.
Denk je dat er eindelijk een stukje rust komt gaat het gezeik alleen maar door. Dan komen de kinderen dan moeten ze 1 dag naar huis omdat Ingrid met Sabrina naar de logopediste moet dus ik zeg maar dan kan Theresa toch blijven ? nee want dan komt de oppas voor Theresa en daar wil ze juist helemaal niet bij zijn.
Jannick zei later dat Theresa wel de cursus mag doen maar hij weet niet of ze dan mag blijven of dat hij haar alleen mag ophalen voor de cursus-
Vanmiddag nog met Jan samen wat Flikken gekeken op NLziet, Jan kijkt tegenwoordig graag tv in het Nederlands .
Een super zonnige dag met strak blauwe lucht , in de nacht vriest het behoorlijk
Ik heb problemen met de vaatwasser , hij wast niet goed en ik krijg een foutmelding F3 maar in alle papieren staat daar niets over., We hebben alles bijgevuld, filter schoongemaakt en hem een keer laten draaien met een blokje zonder vaat maar dat ding stopt op F3. Dus morgen maar eens bellen met de klantenservice.

Ondertussen op internet de foutmelding gevonden en het is niet goed verwarmingselement kapot of water regelaar kapot. Kan alleen met monteur. Dus shittttt.