ditjes en datjes

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Het klopte dat het gebeefd had, het was een echte aardbeving met een 3 op de schaal van Richter. Het episch centrum lag niet ver van ons in Gröbming. Als we nog in Pruggern hadden gewoond had het heviger geweest dat ligt tegen Gröbming aan.

Het is slecht weer en het heeft heel erg gesneeuwd in de bergen. Het ligt al schat ik op 1800 meter. We kijken dus weer op besneeuwde bergen. De beek bij ons staat hoog door het slechte weer. Ook is het niet warm slechts 15 graden. Het zou weer beter worden met het weekend.

Jan was gisteren gebeld of hij wilde komen werken op het bezirkgebouw in Schladming.
Vandaag was het dan zijn eerste werkdag, 2 uurtjes per dag voor een paar weekjes en misschien daarna naar het politiebureau. Zo val je van het een in het ander.
Jannick was gisteren weer naar Franz gegaan.

Ik ben vanmiddag met Jannick en Doris naar de sportschool gegaan. Ik had nog een vrijkaart voor een maand trainen en die heeft Doris nu. We hebben eerst apparaten gedaan en zijn daarna gaan zwemmen maar het was vreselijk druk door het slechte weer. We dachten dan gaan we buiten baantjes trekken maar dat water was vreselijk koud en Doris en ik zagen daar echt van af. Jannick heeft 2 baantjes gezwommen. Zijn we toch maar binnen gaan zwemmen, er was 1 baan gereserveerd om banen te trekken en nadat Jannick even fanatiek er door ging was het leeg geveegd .Het bleef wel oppassen maar het ging.

De biatlonsite van Jannick is weer aangepast. www.jannick-biatlon.com
Neem eens een kijkje, je kan op de logos klikken als je meer wilt weten ook kan je via deze site naar zijn weblog. We zijn Martin Wedel erg dankbaar dat hij dit voor Jannick doet.