Jannicks Konkurs voorbij

Vanmorgen was ik om 7 uur wakker, een poosje tv gekeken en geluisterd en weer in slaap gevallen. Dan opgestaan en gaan douchen en na mij Jan.
Ik ruim ondertussen de keuken op en doe de gordijnen open. Dan tijd voor een kop koffie. Het heeft bij ons niet meer bijgesneeuwd en gisteren was het warm in de zon . Dus overal waar de zon staat alweer groene plekken. Ik denk dat de sneeuwpret bij ons dit jaar toch wel voorbij is. Het wordt geloof ik wel kouder.
Het wilde maar niet licht worden eerder steeds donkerder. Het zag er naar uit dat er nu toch nog sneeuw ging komen.
Jannick belde en ja helemaal opgelucht zijn Konkurs regelingen zijn aangenomen dus dat kan hij nu achter zich laten. Het duurt nog wel 2 maanden voor het gerecht alles afgewerkt heeft maar er is weer toekomst voor Jannick.
Ik had genoeg eten van gisteren over dus ik vroeg Jannick of hij eten wilde. Hij ging overleggen met Meli want die was thuis , Ze kwamen beide boven eten dus snel nog een pak wraps uit de vriezer gehaald. Dus samen gegeten en dan gingen ze weer. Ik denk slapen want Jannick doet dienst vannacht bij het RK en Meli heeft nachtdienst op haar werk.
Ik kreeg bij de post nog een kerstkaart ja Rob van jou. Je had een verkeerde postcode erop gezet maar ook de envelop was ook totaal kapot. (8962 is de postcode)
Jan en ik zijn toch maar de mascarpone gaan kopen. Thuisgekomen vielen de eerste minivlokjes. We vonden het ook best koud al was het 3 graden. De taart gemaakt die staat nu in de koeling. Nu even niets en een beetje tv kijken.

Dat is goed nieuws, Nicolette!!! Feliciteer hem maar van mij.