Dag 11 Plopsaland en Hunzedal

Nederland, Dalen

Dienstag 10.April
Gistermiddag kwamen we tot de ontdekking dat onze foto het niet geworden is. Er zou een foto van kinderen met partners en kleinkinderen gemaakt worden en daar zou een groot schilderij van gemaakt worden voor bij ons thuis. Juist omdat we niet weten of we ooit nog allemaal bij elkaar kunnen komen en daarom heeft Jannick alles op alles gezet om toch naar Nederland te komen ook al moest Sabrina eigenlijk in het ziekenhuis blijven. Het heeft heel veel geld voor ons gekost om dit te organiseren en we janken nu allebei. Als we dit hadden geweten hadden we gevraagd om de foto ook nog een keer zonder de extra mensen te maken . De fotos hebben we nog niet maar hebben de proefjes gezien. We willen de fotos verzamelen die gemaakt zijn en dan een herinneringsalbum laten maken

Vanmorgen was Theresa weer om half 8 wakker , ze wilde eigenlijk naar de kinderclub maar ze moest echt kiezen. Het werd naar Plopsaland in Dalen en dan in de middag zwemmen in het Hunzedal.
Na het ontbijt op weg en we waren er prcies om half 11 toen het open ging. Lekker rustig en ze hoefde nergens voor te wachten en als ze ergens in wilde blijven was het ook goed. We deden een eerste ronde, op de foto met Mumba dan in de Carroussel beneden dan boven. De kikkerdraai/spring, en toen moesten we er aan geloven . Het werd de achtbaan. Theresa joelt en schreeuwt , Opa vond het niet leuk en ach Oma vond het wel wat. Dan in zo´n ding dat je met je stoel omhoog gaat en dan laten ze het draaien en zakken en hoog en zakken. Ik dacht het valt wel mee maar nee het viel niet mee toch ben ik later nog een keer gegaan want ze wilde zo graag en dan de achtbaan weer in en we bleven zitten voor de volgende ronde. Met Opa van de hoge glijbaan. Buiten was het erg frisjes door de harde wind en hooguit 12 graden. Maar ze wilde in de brandweerauto´s en een 2e keer met Opa omhoog in het bakkie om te blussen met echt water. Het verkeerscircuit deed ze ook alleen en Oma maar er naast lopen voor als het mis ging. Bord niet inrijden en eenrichtingsverkeer heeft ze geen kaas van gegeten maar de stoplichten wel. Een dvd box gekocht voor thuis met K3, prinsessen en Mega Mindy. Nog in de buitenspeeltuin en snel naar binnen . We hebben wat gegeten en voor die prijzen wordt je niet echt vol. We hadden besloten om 2 uur weg te gaan en van de week nog een keer in de middag te gaan voor de shows. Zodat we in het Hunzedal konden gaan zwemmen en dat was erg lekker. Theresa heeft absoluut geen angst voor water , ze zwemt nou onder water onder het touw door en heeft dikke pret. We hadden een grote mat die hielden we dan vast nam ze een aanloopje eroverheen en dan een sprong in het water. Ze houdt ons lekker bezig. Dan naar huis maar eerst nog een boek gekocht voor Theresa.
Thuis wat lekkers op tafel en een drankje erbij, een beetje kindertv . Morgen weer een dag.
Zegt Theresa ineens Oma zie je Mama is mijn schaartje niet vergeten, haalt ze uit haar handbagage tas uit een zijvakje een nagelschaar. Dan wordt er dus niet goed gecontroleerd !!!! Ingrid had het aan mij gevraagd en ik dacht nee die heb ik niet want zat niet in haar toilettas dus heeft ze een nagelknipper achter gelaten.