Weer eens wat anders na heel lang blond

Oostenrijk, Kleinsölk

Sonntag 9.März
Na een slechte nacht met heel veel maagpijn en stikbenauwd door het terug gelopen maagzuur en dat 2x vannacht werd ik rond om half 10 wakker.
Voelde me nog steeds niet echt goed maar kon er mee door alleen blijf ik nu hoesten door het slijm wat ik nu heb in mijn luchtwegen.
Het was in ieder geval weer een prachtige zonnige dag en de deur ging gelijk weer open. Het was vannacht wel op en onder 0 graden.
Jannick kwam met Theresa en even later ook Ingrid. Theresa zag er zo lief uit en als een echt meisje met haar jurkje en haar nieuwe schoenen. Ze gaat zelf al voor de spiegel staan draaien. Ze kwamen even gedag zeggen want Ingrid ging met Theresa naar de andere oma in Oberwölz. Jannick had vandaag condoleance en door spreken voor morgen en morgen dan de beaardiging en komt waarschijnlijk dan ook niet thuis vanavond.
Vandaag niet zo heel veel gedaan, wel de was en koken maar verder gewoon rustig aan. Ik heb wel mijn paastakken op tafel gezet met wat versiering en een tak met lichtjes erin voor het raam met paasdeco er aan gehangen.
Ik was mijn haarkleur al een poosje zat en heb vannavond dan maar de knoop doorgehakt en ben nu weer donker. Als ik vrijdag naar de kapper ben geweest laat ik het resultaat wel zien. Ben wel tevreden al is het gigantisch wennen want ik ben al heel veel jaren blond in alle tinten geweest en de laatste jaren heel blond. ( ik had de verf al vanaf oktober )
Jan kwam net van beneden en die vindt het wel mooi en vooral anders. Dat laatste was nou net de bedoeling.