Dagje dierentuin

België, Antwerpen

We gingen naar de dierentuin in Antwerpen, saampjes Mama en Jannick. We gingen met de trein. We hebben van alles zeer genoten Er was een veld met bloemen die eruit zag als een huis van een giraf. Leuk en goed bedacht. Jannick houdt nog steeds veel van dieren. Ook zijn lievelings dieren waren er de okapi´s.

Jannick speelt erg graag op zijn kamer en dan alles op de vloer. Kussens en knuffels en als hij dan moe is valt hij gewoon in slaap.

We hebben een abonnement op de dierentuin Blijdorp. We gaan dus vaak en ook mogen Kirsten en Mirthe dan mee. Dat vindt Jannick ook erg leuk en gezellig. Ook het andere oppas kindje Diekje Pothoven mocht al een keer mee.

We lenen vaak speelgoed van de spelotheek. Jannicks favoriet is een grote graafmachine waar hij op kan zitten. Dan in de tuin en de zandbak ermee. Speciaal voor de vakantietijd gereserveerd dandus mag hij hem lang houden.

Op de peuterspeelzaal de Schaapskooi heeft jannick het erg naar zijn zin. Hij speelt graag met andere kinderen. Stilzitten of kleuren kan hij of wil hij niet.

Hij kreeg een uitnodiging voor de verjaardag van zijn neefje Ramon.

Jannick kreeg een kaart van Kirsten die samen met Lous en Jules, nicht Muriel aan het fietsen is in Frankrijk. Ook een kaart van Job en Olivia en Kirsten en Mirthe die op Aruba op vakante zijn.
Van Papa die samen met Dennis, bianca en Angela in de Achterhoek op vakantie zijn.

Jannick wilde erg graag naar de voorstelling van Bassie en Adriaan. We hadden meegedaan aan een actie voor kaarten maar er waren meer aanvragen dan kaarten. Kreeg hij ipv een toegangskaart een ansichtskaart. Dat verzachte niet want hij was super verdrietig.