Tour de Ramsau

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Vrijdag 15 januari
Na een dag werken kan ik gelijk door naar de avondwedstrijd de proloog van 2 ½ km in de Tour de Ramsau. Deze wedstrijd is alleen voor de complete tourlaufers.
Van de Nederlanders is alleen Leo Lansbergen aan de start en ik want Haje is niet gestart.
Het gaat niet slecht maar ook niet goed en ben 39e in het klassement en 3e in mijn klasse.
De sfeer is erg goed en ondanks dat ze dachten dat het niet zou lukken om deelnemers te krijgen voor de tour de Ramsau staan er 80 aan de start en zelfs worldcuplopers zijn erbij en ook internationaal is het goed vertegenwoordigd.
Jannick

Tour de Ramsau
Vrijdag 15 januari
Na een dag werken kan Jannick gelijk door naar de avondwedstrijd de proloog van 2 ½ km in de Tour de Ramsau. Deze wedstrijd is alleen voor de complete tourlaufers.
Van de Nederlanders is alleen Leo Lansbergen aan de start en Jannick want Haje is niet gestart.
Het gaat niet slecht maar ook niet goed en hij is 39e in het klassement en 3e in zijn klasse.
Oh ik vergeet een heel goede Nederlander, Vincent Vermeulen heeft top gelopen en is als een van de eerste in de tour binnen gekomen. En een van zijn kinderen is een topper in het langlauf hier en gaat vast een hele goede atleet worden.Ze wonen al heel veel jaren hier en hij heeft dus alles wat het winter sporten aan gaat mee gekregen. En met zo,n pa kan het ook niet anders.