Nekrep

Oostenrijk, Gamlitz

Vanmorgen vroeg wakker maar toch om 6 uur geen warm water. Dan om half 8 ontbijten en dan wordt er verkondigd dat we om 11 uur moeten middageten. Dus ik zeg zo dat is mij te vroeg. Gaat ze de baas halen en ik werd me daar uitgekafferd. Daar houdt je klanten mee denk ik. Maar goed we gingen naar Skoffen mochten proeven van wat we wilden proberen. De wijnen zijn daar van hoge kwaliteit en erg lekker. Ik koos er 3 uit en ik heb 2 flessen druivensap voor de kinderen. Een van de anderen wilde een gin proberen dus ik mocht ook gin proeven. Een mini flesje kost 55 euro. Ik bleef na een slokje bijna erin 48 % alcohol. Een Walchondergin niet mijn ding. Dan nog lekker in de zon bij het zwembad was het zo 11 uur. Omdat het alweer de bouillon was hoefde ik dat niet en de rijst met het minimale stukje en volgens Jan taai vlees met saus hoefde ik die ook niet. Maar de salade wel en dan zou ik ook de salade van Jan eten. Vind ik lange zwarte haren in mijn salade, Toen hoefde ik niets meer. Ik heb ze cadeau gedaan aan de chef die mij uitgekafferd had. Hij wist niet wat hij moest zeggen. Dan eerst een uurtje rust en dan weer naar het zwembad en ik heb zo waar wat gezwommen . Jan waagt zich niet in het water, het is ook niet echt warm. Dan tegen het einde van de middag terug en lekker douchen met warm water. Aangekleed en dan naar beneden waar al de meesten stonden. Dan lopen naar Nekrep wijngoed waar een Buscherschank is. Jan en ik besloten om een wijnproeverij te doen en we kregen 6 witte wijnen.
Het eten was betaald door de Eckberghof waar we zitten. WE hebben zo lekker gegeten en we hebben ook nog een toetje genomen. Genoten hebben we van de gezellige reisgroep , het eten en de drank. Het beste van de hele week. De chef had het beter de hele week kunnen uitbesteden.

Wauw, dat ziet er heerlijk uit!