Hout hout hout en hout

Vanmorgen vroeg wakker en de katten en mijn medicijnen en een ontbijtje gemaakt. In bed wat tv kijken en dan voor Jan ook broodjes gemaakt en hem gewekt. Gezellig samen in bed. Maar we zagen dat het al heel mooi weer werd dus toch opgestaan want we hebben nog 2 kub hout te vervrachten.
Ik heb eerst het eten gekookt voor tussen de middag. groene pesto spaggetti met mozzarella. En ik heb nog 2 pizzabroodjes.
Dan zijn we samen naar beneden gegaan en ik dozen vullen en voor mezelf doe ik dezelfde hoeveelheid hout in 2 boodschappen tassen. Ik kom daar mee beter boven en minder zwaar. Jan wil perse dozen sjouwen. Nou dat mag hij. Hij loop vaker naar boven dan mij dus respect. Ik vull tussendoor de dozen en laad ook dozen uit en maak er hopen van. Na een poos zei ik Jan voor mij is het nu even stop en dat vond hij dan ook wel. Wat drinken even zitten en daarna weer aan de gang. Ik schat dat we bijna de helft boven hebben. Het is nu half 1 en dus even zitten en wat drinken dan gaan we middageten. Dan zien we wel of we nog fut hebben
Ik kreeg een mailtje dat mijn pakket afgehaald kan worden. Ik bestel bij Amazon altijd mijn waterfilters. Ik bespaar op 6 stuks 24 Euro em omdat ik het op het postkantoor afhaal geen bezorgkosten. Dus we moeten straks nog even aan de wandel. Hoewel geen straf met dit weer.
De wandeling was heerlijk gewoon in een t shirtje. Het pakje afgehaald en ik wilde even rondkijken . Bij de NKD lag een enorme bak met gratis meeneem kledinghamgers maar kleinere dus goed voor kinderkleding. Dus een stapeltje meegenomen voor Sabrina en Theresa. Binnen was alles anders en Simone zei me dat de winkel een week dicht gaat. Ze gaan ombouwen. Lagen bij de kassa ook kleine kledinghangers met die klemmetjes. Goed voor de rokjes en de broekrokjes. Dus ook daar van meegenomen.
Ik denk morgen nog even kijken dan weet ik of we er meer nodig hebben. Ik wil niet gelijk heel hebberig zijn. Het zag er niet druk uit bij de kapper dus gevraagd en een half uurtje wachten , dat toch maar gedaan. Ik vind het zo idioot dat je daar geen afspraak kan maken en als je nog een rondje Mez maakt en er komen anderen binnen kom je daar weer achteraan. Ik betaal in Salzburg 23 Euro en hier voor het gelijke 39 Euro. Dat komt dat je het wassen en het droogföhnen apart moet betalen en ook al wil je niet wassen moet je toch betalen. Daarna naar huis gewandeld. Thuisgekomen ik de boodschappentas, mijn rugzak en een tas met kleinhout. Jan een doos mee naar boven genomen. Thuisgekomen samen aan de koffie en ik had nog een cakeje die we samen gedeeld hebben. Nu nog even zitten -
Ik ben dan de kleding van de meiden op de hangers gaan doen. Ik heb ze allemaal gebruikt dus ik kijk morgen of ik er nog wat kan halen.
Toch weer een tevreden gevoel.
Nog 2 fotos van gisteren dat het hout gebracht werd.