Koude natte dag

Vanmorgen was ik wakker en wat tv kijken , Theresa kwam dag zeggen en zeggen dat haar zusje mee ging. Dus geen babyfoon.
Jan is met dingen in de slaapkamer bezig . Hij heeft een plaat van de kast opnieuw gedaan omdat hij ontevreden was. We wachten maar af, komt vast wel een keer klaar. Gisteravond wilde de tv in de slaapkamer het niet doen had hij met de kabels in de goten doen ergens iets losgetrokken. Ook weer gemaakt .
Tussen de middag samen gegeten, Grazerhauptel rauw in de aardappelpuree, gehaktballen erbij gemaakt , een lekkere stamppot die past bij het weer. Wat het weer betreft moeten we even doorbijten er wordt sneeuw verwacht en nog wat vorst maar het weekend zou super moeten worden.
Nog wat mailtjes verstuurd en Jan naar zijn werk.
Het album van het weekend van het feest voor Jan is aangekomen. Super mooi album geworden.
We hebben besloten om niet te gaan vliegen naar Barcelona maar gaan met eigen auto. We gaan over Italie en op maandag de 28.August gaan we op weg naar het Gardameer. We blijven daar tot donderdag en vertrekken dan door naar Frankrijk in de buurt van Grillon en blijven daar tot zaterdag en dan door naar een 35 km voorbij Barcelona. De etappes zijn opgedeeld in een ongeveer 500 km . Dan blijven we een 2 weken daar en gaan dan terug in etappes maar dan met 1 nacht ertussen en die heb ik nog niet geboekt . De heenweg wel . We gaan dan in ieder geval naar het Gardapark als we daar zijn . Theresa gaat met ons mee. Jannick heeft nog steeds niets gehoord of hij vrij krijgt. Mocht hij vrij krijgen wil Ingrid graag vliegen met Sabrina. Dan kan Jan ze in ieder geval halen en brengen naar het vliegveld in Barcelona. Langzaam aan krijgt de vakantie invulling. Ik heb Jan zijn zijn vakantie dagen die hij vrij wil doorgegeven en is het niet goed dan komt hij helemaal niet meer. We zijn dan op zondag de 16, of maandag de 17. September terug Ik heb voor hem dus 3 weken plus een dag vrij gevraagd.

Wat een heerlijk vooruitzicht!!!!