Föhn

Oostenrijk, Kleinsölk

Maandag 7 november
We hebben sinds gisteren Föhn , het is vrij warm zo`n 15 graden maar somber en het waait heel hard en het is ondanks de temperatuur gewoon koud. De temperaturen gaan al iets naar beneden omdat de Föhn afneemt.
Jannick is klaar met zijn taxifahrer opleiding en gaat as vrijdag examen doen.
De Föhn geeft mij altijd lichamelijke klachten , alles doet pijn en hoofdpijn , moe en onrust.
Ben dus maar een stuk gaan lopen en Jan heeft me opgepikt en dan nog wat boodschappen samen gedaan. Het heeft me in ieder geval weer wat meer energie gegeven. Leuke post, het geboortekaartje van Elyse, dochter van Denny en Kristien. Mijn vroegere buurjongetje is nu zelf vader. Grappig om te zien hoe je eigen kinderen en hun vrienden langzaam aan zelf allemaal een gezin hebben. Dan bemerk je dat je zelf niet meer de jongste bent. Door facebook kan ik veel mensen volgen, en vind ik steeds meer mensen terug. Vroeger keken de oudjes uit het raam en met hun raamspionnen, nu kan je gewoon relaxt in je stoel achter je pc het nog uitgebreider doen.