rustig dagje en jaaaaaa internet

Frankrijk, Saulce-sur-Rhône

Gisteravond al heel vroeg in slaap gevallen en werd pas tegen half 9 wakker. De zon scheen al en het is wel wat winderig maar dat maakt de temperatuur alleen maar aangenaam.. We hadden yoghurt voor het ontbijt en daarna eerst ontbijt gaan halen. Ook middageten lekker vlees voor op de bbq een grote bak met een soort aardappelsalade en volkorenpannenkoek gevuld met kaas en ham. Dus tussen de middag voor het hotel , bbqen. Er stonden houten banken en tafels dus we konden zitten. Dat was erg lekker en erg ontspannen in de zon. Het is een echt doorreis hotel dus we zijn de enige hier overdag. Vandaar dat het internet het misschien nu wel doet. Na het eten Theresa dvd tje kijken , ik mijn dagboek bijwerken nu ik internet heb en Jan zijn ogen dicht. Straks gaan we naar een park waar een speeltuintje is even spelen met Theresa en ik heb haar een ijsje beloofd. Geen idee wanneer ik weer over internet kan beschikken maar dan merken jullie het vanzelf.

De ijsjes zijn gelukt en ook het park terug gevonden waar Theresa kon spelen, het was weer een geslaagde zonnige dag.

Heel veel plezier en geniet van de vakantie. 🍦🍷🌞