Nog een dagje Port Avontura

Spanje, Vila-seca

Donnerstag 7.September
Om 8 uur liep de wekker af en om 9 uur gingen we alweer op pad. Gisteren was het bij thuiskomst een stuk minder heet hier dan in Port Avontura. Vanmorgen was het ook zwaar bewolkt en heel veel wind. Maar ja de kaartjes moet je achter elkaar gebruiken dus toch op weg. Viel bij aankomst reuze mee en de zon kwam ook tevoorschijn. Wel meer wind wat niet vervelend was. Dit keer zijn we eerst naar the Far West gegaan want daar waren we nog niet dus andersom gelopen. Dat was best een feest want daar was een achtbaan de Tomahawk en daar mocht Theresa in. De eerste keer met Opa en Oma en daarna alleen nog met Oma. Helaas geen leuke actiefoto want Theresa viel helemaal weg. Ze zit de hele run met haar handen hoog en ik ben al blij als mijn ogen open willen blijven en mijn stemgeluid gereduceerd blijft. Ook de grote kanooten mocht ze ook in maar Opa wilde niet mee dus wij samen gegaan. Omdat we met zijn tweeen waren kregen we er nog 3 bij in de kano en Oma was eerste . We storten 3x naar beneden na de eerste keer al flink water maar bij de 3e keer was niets meer droog zo golf kreeg ik over me. Gelukkig erg warm dus zo weer droog. Allemaal leuke dingen gedaan en je kan best meer dagen doorbrengen .Helaas kreeg ik erg last van buikpijn en moest een aantal malen de toilet opzoeken dus maar een stapje terug gedaan. Maar de dag toch vol gemaakt en weer om half 7 terug.

Wat een prachtige foto's!!! (de mooiste vind ik die van gisteren van Theresa (alleen)