Beetje down

Dienstag 13.März
Goed geslapen ook al lag ik gisteravond om 19 uur al in bed. Ik was koud en moe dus in bed wat tv kijen maar ook niet lang.
Dus vanmorgen ook weer wat ontbijt tv en dan opgestaan en kwam Sabrina en daarna Ingrid koffie drinken.
Ik ben vandaag een beetje down. Angela en Bianca weer naar huis en het was toch super fijn voor ons beide dat ze er waren. Ook Jannick heeft enorm genoten van hun aanwezigheid. Gewoon even broer en zussen zijn.
Voor mij voelt het nu pijnlijk omdat ik graag altijd rondom pasen naar Nederland ga en dat zit er gewoon niet meer in. Ook al zou Jan voldoende opknappen dan is het financieel voor ons niet meer mogelijk.
Ik ben iemand die graag post krijg en daar enorm van kan genieten maar behalve wat post met kerst krijg ik geen post. Ik heb alle jaren veel moeite gedaan om de kinderen te kunnen zien of bezoeken maar ook dat is nu geen optie meer. Daar word ik dus down van. Ik hoop dat er zijn die ons komen bezoeken maar ik ben bang dat het bij hopen blijft. Ik kijk terug op een leven met de kinderen en ja ik ben zelf weg gegaan maar de deur stond en staat altijd open. De eerste jaren was er zelfs een extra appartement . Maar zelfs als ik wat in Nederland organiseerde was het moeilijk moeilijk moeilijk en dat is nu helemaal voorbij.
De zon schijnt weer ook voor mij maar het lente gevoel is weer even over. Ook als ik de weersvoorspellingen zie die weer vorst en sneeuwval opgeven. Maar ik heb van Bianca nog wat voorjaar gekregen wat narcissen die ipv de stomme Primula´s met vliegjes in de potjes op tafel staan nu. Helaas gaan de paaseitjes het niet redden tot aan de pasen zelfs Sabrina heeft ze al ontdekt en dat het lekker is.
Jannick is ziek uit zijn werk thuis gekomen een agressieve maag-darm griep of iets dergelijks. Bij hem is het ook een stukje als de stress na laat komt alles los.
Angela ik heb net het linkje bekeken van Tobi en ja leuke fotos ga er eentje afdrukken voor de fotogalerij in het trappenhuis.
Bianca ik scan de fotos in die ik opgehaald heb, de kleur is wel iets beter geworden maar meer kreeg de fotograaf er niet uit maar hij heeft er ook een zwart wit van gemaakt en die is wel vrij goed. Ik stuur ze je per mail.
Ik heb geen fut om te gaan koken en Jan vindt de overgebleven pizza prima dus ook dat is opgelost.
Rondom 12 waren de dames in Rotterdam aangekomen en Jan had elke keer een foto gekregen, Salzburg, Munchen en Rotterdam.
Helaas nu half 3 en gaan zon meer maar helemaal donker en zwaar bewolkt.

Kreeg in de middag nog fotos van de cadeautjes uitpakken van Nina en Bo van Bianca.

Hoop dat je snel weer jouw positieve energie kunt vinden Nicolette. Kan me voorstellen dat je na een paar zeer gezellige en drukke dagen even in ee dip komt. XXX