Karfreitag

Oostenrijk, Kleinsölk

22 april
Zeer zonnig en zeer warm, hoewel er nog steeds elke keer veel wind is.
Vanmorgen eerst maar uitgebreid boodschappen gaan doen. Was wel nodig. Broodjes besteld in Gröbming en de pakken brinta opgehaald. Ik heb ze dus gevonden Annemarieke , heel erg bedankt.
Het werk aan het balkon is dus blijven liggen want vanmidag moest Jan werken. Jannick laat ons ermee zitten en daar baal ik behoorlijk van. Jan had gisteren echt last van zijn lijf door het ongemakkelijke werk. Een beetje hulp was zeer welkom geweest. Gisteren was hij weg gegaan en vandaag voelde Jannick zich ook niet geroepen . Zijn huis is nog steeds een puinzooi ondanks dat hij afgelopen week vrij van school had en beloofd had om orde op zaken te stellen.
Ik ben vanmiddag naar Stein/Enns gaan lopen om even bij de post langs te gaan want uitgerekend toen we vanmorgen boodschappen waren gaan doen waren de aangeotekende paspoorten gekomen. Maar ze waren er nog niet en ik kan ze morgenochtend ophalen.
Dus toen Jan uit Stainach van zijn werk kwam heeft hij mij opgepikt en kon ik meerijden naar Schladming waar hij naar de garage moest en werken. De zomerbanden zitten nu op velgen en zijn er gelijk onder gezet. In de tijd dat Jan moest werken ben ik nog even wat zomerkleding gaan kopen. Voor Jan een mooie korte broek tot op de knie en voor mijzelf een 3/4 broek met shirtje. In Oranje dan kan ik die op koninginnedag aan. En voor onze vakantie in Italie. Samen naar huis gereden en genieten van onze avond.

Jannick moest vanavond werken bij de McD . Hij belde daarna om te zeggen dat Reini had gebeld of hij morgen wilde werken op de Dachstein.