We sukkelen gewoon door

Donnerstag 19.November
Een frisse ochtend maar droog en een flauw zonnetje door de bewolkte lucht.
Heerlijk geslapen en pas om 8 uur opgestaan.
Jan is vanmorgen de winterbanden van Ingrid aan het omleggen en toen bleek dat Ingrid gisteren een platte band heeft opgelopen. Beter moment gaat niet als je zomerbanden er toch af moeten.

Ik ben Gulasch voor morgen aan het maken dat kost tijd. Vandaag dan maar een snelle hap met witte bonen in tomatensaus, knakworstjes, gerulde eieren en Semmel.
Theresa blijft nu maar een paar dagen thuis, ze knapt niet helemaal op . Gewoon de temperatuurverschillen, warme zonnige dag en koude wind en de afkoelingen.

De film gisteravond was interessant , ik zou heel graag gewoon een stuk willen lopen op de Jacobsweg maar Jan is daar niet toe te bewegen. Geen idee waarom niet want dat verteld hij me niet. Ik hoef ook niet perse 3000km of zo maar bv vanaf Porto is het een 234 km in kleine dag routes tussen de 15 en 26 km of zo iets. Goed te doen als je 3 weken vakantie neemt en dan ook nog wat vakantie kan houden.

Theresa kwam kijken of er iets in haar schoen was en ja hoor een chocolade muis.
Dat was hap hap hap en weg muis. Dan wilde ze naar mama buiten en haar jasje en muts aangetrokken en mocht ze buiten bij Mama en Opa.
Komt ze later terug met Ingrid , was het helemaal brullen want er zat niets in haar schoen. Ze was gewoon vergeten dat ze al iets er in gehad had. Later samen middageten is in ieder geval gezelliger voor Ingrid. Morgen komen ze weer want ik heb een behoorlijke pan vol met Gulasch.
Jan ondertussen weer aan het werk en ik ben gewoon toch weer gaar door lucht gebrek. Jannick belde net nog even om te vragen hoe het hier was. Hij had een rustige dag op de Messe.
Ik nu even gewoon niks meer.