Weekend ook weer voorbij

Oostenrijk, Schwarzach im Pongau

Sonntag 23.Juli
Op de slaaptablet geslapen tot half 2 en dan toch weer wakker door de oude dame. Die is dement en heeft geen flauw idee dat het nacht is . Ze belt ook midden in de nacht familie op om te vragen waar ze is. Een paar keer weggezakt en weer wakker omdat de dame toch weer heel erg in de war was en dan gaat ze uit bed maar ze hangt aan van alles dus de verpleegster bellen en me weer omgedraaid Dat gaat door de slaaptablet veel beter maar voel me er toch brak bij. Maar mijn lijf was geloof ik wel dankbaar. Vandaag doet alles aan mij pijn, dat komt oa door het gas in mijn lijf maar ook erg rug pijn. Was vanmorgen erg emotioneel en kon niet meer stoppen met huilen Zal ook wel weer over gaan. Mijn kuur vandaag begonnen en de antibiotica ligt als een steen in mijn maag. Ik heb ook last van het eten Dan krijg je avondeten en pas 14 uur later ontbijt. Mijn maag doet erg pijn van het leeg zijn en dan voelt het zich overvult van het ontbijt. Ik verdeel meer over de dag in 3 hoofdmaaltijden en in de ochtend middag en avond een tussendoortje daar voel ik me ook veel beter bij. Nu heb ik ook het gevoel van suikerspiegel omhoog en omlaag dan niks weer een piek en ga maar door. Als het goed is komt Jan vanmiddag met Dominik op bezoek. Communicatie met Jan gaat moeilijk als ik bel neemt hij niet op. Berichtjes weet ik nooit of hij het leest. Dus ik hoop dat hij meeneemt wat ik nodig heb.
Jan kwam met Dominik en had van te voren gebeld dus hij had alles bij zich. Gezellig op het terras gaan zitten, een ijsje voor Dominik en een koffie voor ons.
Ik had me heel erg verheugd want Jannick zou ook met de familie komen als ze van het pretpark kwamen. Maar helaas belde hij dat ze in de file stonden en dat het niet meer ging lukken. Dus de volgende huilbui. De gevoelens gaan met mij op de loop geen idee wat ik mankeer.
Dan kwam mijn avond eten en weer niet wat ik besteld had maar knakworsten. Nou daar krijg ik dus echt maagzuur van en problemen in de nacht. Uiteindelijk is ze ander eten gaan halen. Wel hetzelfde als gisteravond maar beter dan de knakworsten. Het is vandaag gewoon dus niet mijn dag. Net weer een fixe onweersbui en ik heb nu tv om te kijken. Ik heb een nieuwe kamergenote die gezellig bij mij tv zit te kijken. Ze is zo bang voor het onweer en voor de operatie die ze morgen heeft. We zullen allemaal wel wat hebben maar steunen elkaar. Ze heeft een nadeel ze snurkt zo hard dat ze boven de helicopter met geluid uitkomt . De deuren naar buiten stonden open en het lukte haar echt om boven de landende helicopter uit te komen. Ik krijg straks weer een slaaptablet en een paar oordoppen van de nachtzuster.

Laat het maar gewoon gebeuren Nicolette. Dat is een combi van alles: stress, narcose,..... Komt weer goed! XXX