Nachtslalom

Om 8 wakker van de wekker , niet omdat ik er uit moet maar ik wil toch proberen om een normale dag indeling te hebben. Ik heb nog wel een uurtje ontbijt tv gekeken.
Jan was er zowaar al uit geen idee waarom want verder doet hij toch niets. Ik heb gisteravond flink aan de stok gehad met hem.
Ik was al in bed tv kijken en kwam eruit om wat te halen in de keuken. Nou had ik hem een dag ervoor al gevraagd of hij van een stuk kaas eet wat ik apart had gelegd en die niet voor op brood is. Naar mijn gevoel werd die steeds kleiner. Hij beweerde van niet. Ik kom de keuken binnen en zie dat hij iets onder zijn trui stopt terwijl hij zijn rug naar mij toedraait. In de koelkast zie ik gelijk dat de kaas weg is dus ik vraag hem er naar. Hij blijft bij hoog en laag beweren dat hij er niets van weet. Dan ga ik terug naar de slaapkamer en kom weer terug en dan zegt hij kijk het ligt in de koelkast en ik kijk ,het ligt altijd achterin de onderste lade en niet op het randje waar normaal niets ligt. Ik heb zo´n hekel aan dit kinderlijk gedrag. Als hij trek had kon hij crackers nemen, ik heb nog zeker een 700 gram Ennstaler brie en er was nog vlees of vruchtenkwark wat hij kon eten.
Het heeft flink gesneeuwt vannacht en een paar keer wakker van de sneeuwschuiver geworden. Nu is het droog maar wel nevelig.
Vandaag zo gepland dat we nergens heen hoeven.
De was gedaan en opgeruimd en wat zo voorbij kwam. Middageten gemaakt . Ik weet dat Jan zijn eten weggemikt heeft en dan gaat hij snel de groene zak legen. Dus ik mag mijn kaas wel goed verstoppen.
Voor het avondeten heb ik stokbrood gebakken en belegd met brie , voor mij wat honing erop. Heerlijk. Jan wil geen honing. Wij de nachtslalom op tv
Jannick zou gaan taxirijden van 22 uur tot 2 uur. Wij hebben de nachtslalom op tv gekeken.