Nog steeds erg warm

Oostenrijk, Aich

Vanmorgen werd ik voor vijven wakker, Ik vraag elke keer aan Jan om de deur dicht te maken als hij er in de nacht uit moet want als hij de deur open laat valt de zon bij het opkomen gelijk door de badkamerramen recht de slaapkamer in. Dat doet hij dus niet dan ben ik vroeg wakker. Ik had in ieder geval alle tijd voor mezelf.
Jan heeft me naar Christine in Aich gebracht en ik ben met Christine mee terug naar Gröbming gereden want ze moest naar de MEZ. Kon gelijk even wat inkopen en bij de Imbiss langs gegaan en wat te eten meegenomen. Naar huis gewandeld en samen met Jan gegeten. Ik heb straks een afspraak in het ziekenhuis voor mijn schouder . Ik heb nu al een maand of 10 last. Misschien kunnen zij het vinden wat het probleem is.
Het was gelukkig erg stil op het ziekenhuis in Schladming en ik had een aardige vrowelijke arts- Het duurde voor ze mijn meegebrachte mri CD beoordeeld hadden en ik moest een Röntgenfoto gan maken. Daarna weer naar de arts en ze zei dat de MRI fotos van zeer slechte kwaliteit waren vandaar nog een Röntgen. En ja hoor duidelijk een uitsteeksel te zien. Ik moet eraan geopereerd worden want ze zei me vroeg of laat scheurt een spier of zenuw en het zit in een gebied waar veel is en verknoopt is. Maar zo lang we geen operatie van Sabrina achter ons hebben kan ik er niets aan laten doen want dan heb ik Theresa. Ik heb haar telefoonnummer gekregen en mag haar bellen als ik wat meer weet. Verder kan ze me niet garanderen dat al mijn klachten weg zijn omdat er ook een deel uit de nek komt. Ze adviseert om een ruggegraat Ambulanz op te zoeken en alles in een keer te laten onderzoeken en dan zien wat daar uit komt want elke keer een stukje helpt me niet.
Met Jan een rondje Schladming gedaan en even bij Nynke langs die haar winkel gaat sluiten. Heel jammer maar de prive omstandigheden zijn zo dat het niet meer gaat om thuis en winkel te kunnen combineren. Ze heeft al werk bij een nieuw te openen hotel en gaat in augustus dicht.
We waren tegen vijven weer thuis . Ingrid kwam voorbij en Sabrina had vanmiddag een ongelukje gehad omdat haar ondertanden door de aanvallen helemaal naar binnen staan is ze gevallen met de ondertanden in haar verhemelte. Het gaat nu wel weer goed met haar.
Het is nog steeds erg warm en zonnig.
Om half 6 bracht Ingrid Sabrina want ze ging met Theresa naar de musicalvoorstelling in de Volksschule. Jannick kwam rond die tijd wel thuis maar die moet dan eerst douchen. Omdat ik aan het frituren was had hij zijn eigen dingen meegenomen zodat hij die gelijk bij mij kon frituren en eten. Was even gezellig en dan ging hij met Sabrina weer- Nu half 8 in de avond en nog steeds erg warm.

Wat jammer dat haar winkel moet sluiten.