Even lachen

Nederland, Waddinxveen

We zijn in de middag al weer weg gegaan want we reden door naar Waddinxveen, naar Peter en Astrid, Tosca en Nicolien. Ook daar voelen we ons zeer welkom.
Het was wel enorm file rijden er naar toe.
Na het avondeten gingen Jannick en ik met Peter en Tosca naar Bergschenhoek om te trainen.
Jannick kreeg daar telefoon van Ruby en Melanie dat ze daar naar toe kwamen omdat ze hem even wilden zien. Maar ze kwamen niet dus ik naar de skiberg lopen daar kwam hun laatste telefoontje vandaan. Maar geen Ruby en Melanie. Ik met ze bellen maar ik had geen idee waar ze liepen. Er is een heel nieuw gedeelte waar ook ik de weg niet weet en ik vreesde dat ze daar liepen. Er kwam een politieauto aan en ik ze gevraagd of ze wisten of het witte kunstwerk wat ik zag het enige witte op de ander zijde was want dat konden ze zien. En ja hoor dat was zo en die agenten boden aan om ze te gaan halen. Ondertussen was de training afgelopen en toen kwam het busje met hen erin aan. Dat is echt lachen. Maar jammer voor ons en hen moesten we dus weg.