Ingrid is jarig

Vanmorgen toch op tijd wakker . Opgestaan en mijn dagelijkse rituelen. Later op de morgen kwam Theresa voorbij die probeerde om haar oogpleister kwijt te raken maar ik weet dat het 5 uur er op zitten moet dus het kon nog geen tijd zijn. Dan kwam later ook Ingrid koffie drinken en Sabrina sliep. Ze krijgt geen visite haar moeder is aan haar heup geopereerd en haar zus heeft schijnbaar ook zieke kinderen. Ik geen taart gemaakt omdat ik zaterdag geen inkopen had gedaan dus een beetje armzalig voor haar vandaag. Ik had weinig werk aan het eten want de restanten van gisteren en een extra eitje bijgebakken. Was in ieder geval lekker. Het weer is donker en bewolkt en af en toe een flauw zonnetje in de middag ging het weer zeer stevig waaien maar niet koud maar ook niet warm met 10 graden. Na het eten met Jan een boodschappenronde gedaan dus naar de MEZ naar de Post, ik had een ontkalker nodig maar die hadden ze weer eens niet bij de EP tja morgen. Ik kreeg een telefoontje dat ik mijn zolen halen kan dus dat ga ik morgen doen dan kan Jan mee en is dat het rondje voor morgen inclusief mijn ontkalker voor de koffieautomaat.
Dan de administratie gedaan en zo snel was ik nog nooit blut maar een medische rekening van 525 Euro afgeschreven hakt er snel in en ik moet wachten tot ik er wat van terug krijg , het is altijd eerst betalen en dan zien wat je krijgt. Geen extra inkomen van Jan , geen inkomen van mij de komende 2 maanden want er komt geen Dominik. De vaste betaal bedragen gaan uiteraard gewoon door. dus niet eens genoeg om alles te kunnen betalen. Gelukkig een goed gevulde koelkast en vriezer waar we het de komende 4 weken mee moeten doen. Ik wilde eigenlijk de auto laten staan of duidelijk is of Jan nog mag gaan rijden maar de kosten ervan zijn ons nu eigenlijk te veel.
Dan een brief in de post van de Dopplerklinikum dat de afspraak van Jan verzet isvan de 5. naar de 19. April. Dus ik moest het rode kruis gaan bellen om het vervoer te veranderen dat is gelukt. Nog wat fotos verwerkt en het proberen te dateren is het lastigste.
Jan is nog even buiten met de glijbaan bezig en ik doe gewoon nu even niets meer eind van de middag en gewoon alles zat.