Even lachen

Oostenrijk, Pruggern

Jannick had een Gamestar magazin en daar zat een reclameboekje voor boven de 18 in , er zijn verschillende Gamestars en ik vroeg aan hem welke uitgave hij dan had, deze was voor 16+ en ik zei dat ik het vreemd vond dat dit er in zat. Zei Jannick dat het normaal was zo iets staat zelfs in de Donald Duck waarop Jan zegt “o jij hebt de Donald Fuck”

Ik heb nog steeds last dat ik niet altijd de juiste benaming van dingen benoem, vooral als ik moe ben en mijn concentratie niet meer daar is. Zeg ik dus tegen Jannick “ik heb een potje krokodillen voor je gekocht” dat was dus lachen. Ik had dus augurken voor hem gekocht.

Het dooit en dooit na sneeuw en sneeuw , de temperaturen zijn hoog, vandaag weer super mooi weer.
Jannick heeft vandaag weer voor het eerst school en we hebben hem vanmorgen afgezet en wij zijn doorgereden naar pruggern.Straks halen we hem weer op als we terug gaan want hij heeft vanmiddag als training alleen wat lopen en sauna en dat doen ze dan bij school.

5 maart 2007 19:59 | Door: Bianca Zozo sauna bij school... Lekker! Ja het is overal warm. Sinds 1706 maken ze weermetingen en dit was de warmste winter sindsdien. Abnormaal. Als we eens naar jullie toekomen willen we wel schnee zien natuurlijk! En nicolette... die foute benamingen heb ik ook last van haha dat zijn juist leuke dingen om even om te lachen. Ciao! Kus Bianc