Een beetje shoppen

Vanmorgen om half 8 wakker en wat tv kijken. Opgestaan ontbijten en de rest wat je zo al doet. Ik ben altijd degene die een rondje door de woning ga en de gordijnen open doe en de rommel ruimen. We laten ´s avonds wel eens wat staan. de katten eten geven , de vaatwasser leegruimen enz.
Het is zeer zwaar bewolkt maar het zou moeten opklaren en dan zo het mooi weer worden. Zo goed dat je de zonsverduistering moet kunnen zien.
Maar nu eerst een kop koffie. Jan staat nog onder de douche dus die komt ook zo tevoorschijn. Ik ben zo happy met mijn bril het is letterlijk glashelder zicht nu. Mag ook wel voor die prijs.
Ik zit nog te dubben of we inkopen in Liezen gaan doen. Morgen nationale feestdag dus vrij voor iedereen.
De zon breekt al door dus dat is snel. (9 uur)
Helaas van korte duur , het werd helemaal donker en het begon zelfs hard te regenen. Pas in de middag werd het mooi weer. Niets meegekregen van de zonsverduistering.Jan en ik zijn in de middag naar Liezen gereden. Veel dingen waarvoor ik ging niet geslaagd. Dus geen kleed en geen lamp naar mijn zin. Kleed gevonden maar hadden ze niet meer en die er hing mocht ik niet meenemen.Ik wil een plafoniere die tegen het plafond zit want het is een onmogelijke klus om de lamp in de keuken schoon te krijgen vooral omdat je op een trapje moet staan en boven je hoofd werkt. Genoeg lelijke plastik dingen maar het mag er wel eentje zijn die gezien mag worden en uiteraard tegen een schappelijke prijs. Bij de Action een friteuse meegenomen , die van ons doet het nog wel maar ziet er niet uit ondanks regelmatige poetsbeurten. Als je er eentje nodig hebt kan je geen betaalbare vinden en nu eentje voor 23 Euro. Uiteindelijk eten afgehaald bij de Kika en naar huis . Nog een korte stop in Stanaich omdat ik iets vergeten was . Thuis alles uitgeladen en gaan eten. We hadden een bakje met salade, een bakje met 2 aardbeiknödel frites en cevapcici. (to good to go) Met zijn tweeen voor 4 Euro gegeten.
Nu genieten van onze avond.