Jan zijn eerste buitenlucht rondje gedaan

Mittwoch 31.Jänner
Ik heb het gevoel hoe ouder ik wordt des te sneller gaat de tijd voorbij. Alweer de eerste maand voorbij .
Vanmorgen kwam Sabrina maar die wilde niets en toen ze het eindelijk naar haar zin had kreeg ze een aanval en deed haar luier ook nog even vol dus toen had ze het weer niet naar haar zin. Afgeleverd aan Mama. Dan zelf mijn ochtend rituelen en Jan uit bed gehaald anders komt hij er niet uit. In de loop van de ochtend hem zijn klusjes het stofzuigen en de kattenbak laten doen. Genieten met de deur open van het prachtige zonnige warme weer. In de nacht vriest het en er ligt nog zat sneeuw zelfs bij ons.
Na het middageten met Jan zijn eerste ommetje buiten gemaakt van ons langs de Stoderstrasse dan het brugje over naar Amadeus en bij Amadeus terug naar ons straatje over hun parking. Daarna ging hij gelijk naar bed. Naar mjn gevoel is hij niet heel erg moe want het is nu 15 uur en ik kwam de slaapkamer binnen en was hij gewoon wakker. In de tussentijd wat fotos ingescand best leuk om te doen en het houdt mij van de straat. De zon staat al zo hoog dat hij eigenlijk al niet echt meer achter de berg verdwijnt maar omdat hij nog wel laag staat nog wel schaduw in de middag. Er kwam een ballon aan en ik zei al tegen Jan die gaat het niet redden zit veel te laag daar. Ja hoor kwam loodrecht naar beneden , even later probeerden ze toch weer omhoog te komen maar dat lukte niet. Je moet bij ons al in een bepaalde stroming zitten en hoog. Door het mooie weer bij ons is het al steeds ballonnen in de lucht .
De week is ook weer door het midden gezaagd op naar het weekend.
Ingrid is met de kinders de hort op dus ook lekker rustig.

Volgens mij weet jij niet wat het betekent een herseninfarct te hebben gehad, je bent compleet gevloerd en doodmoe en dat hou je misschien je hele leven dus een beetje inperken likt mij wel op zijn plaats. Probeer je eens in een ander in te leven!