Zondag

Ik ben om 7 wakker geworden en opgestaan. Ik was vannacht om kwart over 3 wakker en wilde wat tv kijken. Maar lukte niet dus een esotherisch muziekje op Youtube gevonden en aangezet. Ik ben heel snel in slaap gevallen. De meute kwam om 8 uur, Meli was ook thuis uit de nachtdienst gekomen. Dus we waren compleet. Na het ontbijt is Meli gaan slapen. Theresa is met haar Tablett of telefoon bezig, Sabrina kijkt Little Babyboom en Jannick zit ook op zijn telefoon te klooien. Ik heb opgeruimd, de vaatwasser gevuld en dan douchen en aankleden. Jan staat nu onder de douche. Jannick heeft ondertussen Sabrina aangekleed en Theresa zichzelf. Ze gaan straks als Meli wakker wordt met zijn allen naar Heinz in Singsdorf. Dan hebben wij de tijd aan ons zelf. Dan ga ik ons bed afhalen want die is nu bezet door 2 kinders. Ik heb al een was aanstaan .
Middageten gemaakt een Mangold kip kokos schotel gemaakt met witte rijst. Dat hebben we ons goed laten smaken. Jan heeft het bed weer opgemaakt daar ben ik hem altijd dankbaar voor. In de middag de Rituals Adventkalenderuitgepakt en in elkaar gezet. De lampjes waren een gepriegel en met Jan samen lukte het . Helemaal happy er mee. Dan was het tijd voor Max en wat een start van hem. We zijn nog steeds in alle rust want de familie is nog niet thuis gekomen.
Elke keer als ik koffie maak piel ik met een mesje de naden los van het aanrechtblad. Zo elke keer een stukje verder. Morgen het blad eraf en het gat groter maken voor de andere spoelbak. We moeten tijdens de lockdown toch wat dus met het oude blad dan maar tot we een nieuwe kopen kunnen.
Van de week had ik op de Tauschbörse een therapierad zien staan maar geen idee volwassene of voor een kind. Dus gevraagd en vandaag zag ik dat ook Meli nij het linkje had gestuurd dus twee zielen en een gedachte. En ik zag dat ik antwoord had gekregen dat het een kinderfiets is. Dus weer contact opgenomen en na enig heen en weer geschrijf krijg ik voor niets een kindertherapie fiets voor Sabrina , ze is nu nog wat te klein maar ze groeit er wel in in de komende een of 2 jaar. Dan zijn wij alvast maar voorzien. De jongen van wie de fiets was heeft ook een hersenoperatie gehad .

Jeannette fijn dat de link het doet op je telefoon. En zoals ik lees op jouw reactie gaat het jullie deur ook niet voorbij.

Leuke fiets om het op te leren als het zadel lager staat kan ze in het voorjaar leren fietsen

Erna 2021-11-21 17:21:57

Mooi fietsje voor Sabrina, daar zal ze best veel plezier van hebben.

Liduina 2021-11-21 18:10:16

Wat een stoere fiets! Daar zal ze veel plezier van gaan hebben. O, hij is prachtig die Adventkalender!!! Ben benieuwd!