Een zondag

Redelijk geslapen en vooral de echt frisse en koele lucht in de slaapkamer een verademing.
Theresa werd wakker en Oma ging eruit .Jan moest van mij wegen en na mijn goede verzorging 1 kilo aangekomen. Het is een begin en hij heeft weer trek.
Ontbijt gemaakt en Ingrid kwam koffie drinken ondertussen kwam Dominik ook. Jannick moest al vroeg gaan werken.
Theresa en Dominik samen in de keuken met hun tablets aan het spelen maar wel samen.
We zaten gisteravond met de houtkachel aan en vanmorgen zag je de sneeuw tot vrij laag en overal in de bergen een aardige laag neergekomen. Vanaf morgen steigt de temperatuur weer. Bij ons regent het nog wat wel goed voor de natuur is. We hadden de afgelopen week 4 bosbranden in de omgeving. Het was nu al de warmste zomer ooit in Oostenrijk. En de zomer is nog niet voorbij al zou je dat vandaag wel zeggen.
Het bleef de hele dag bitter koud en ik heb de houtkachel opnieuw aangemaakt buiten was de hoogste temperatuur vandaag 10 graden.
Dominik werd even na 3 uur al opgehaald want boven was ook niets te doen. De 2e was van ingrid zit in de droger en voor de rest doe ik niet veel vandaag het is een luie zondag. Ik had vanmiddag een toetje van verse aardbeien met Griekse cheesecakeyoghurt en slagroom. Mooi in glazen gedaan en niet alleen de kinderen hebben gesmuld.
Vanavond gaat Theresa weer fijn in haar eigen bed slapen. En ik denk dat Oma lekker vroeg erin gaat en dan een beetje tv kijken.