Alweer geen ZON dag

Vanmorgen vroeg zag het er goed uit met zon maar al snel donker en dichtgetrokken. Het werd maar 16 graden. Opgestaan en de croissantjes gemaakt en in de oven geschoven dan ondertussen zelf douchen, Aankleden en het bed afgehaald. Jan deed zijn bed en ik de wasmachine aangemaakt en dan de croissantjes reuit gehaald. Ik had verschillende , naturel, met Chorizo en met kaas, Dan koffie gemaakt en gegeten.
Beneden heeft iedereen de logeerparty overstanden en de kinderen spelen buiten. Met trampolinespringen en rennen blijf je wel warm . Het is tot nu toe wel droog gebleven. Koffie beneden gedronken met Ingrid, Edith en Jannick. Die laatste was aan zijn puzzel begonnen maar zonder opberg mogelijkheid geen beginnen aan. Nu gaat hij zo´n mat kopen zodat je het kan opbergen. Het is bijna alles in tinten zwart. Grijze MAN trucks op zwart asfalt en bovenaan zwarte lucht met 1000 stukjes.
Ondertussen middaguur maar nog geen trek na het voor mij forse ontbijt van 2 croissants.
Beneden zitten ze aan een berg vissticks met zijn allen . Ik vind vissticks tegenwoordig meer paneermeel eten dan vis. Kinderen vinden het lekker.
Ik denk dat ik maar een soepje op de tafel zet.

Danielle van harte gefeliciteerd en ik hoop dat je een fijne dag gehad hebt.

Het werd iets meer dan een soepje. Ik had nog wat gekookte aardappels en een rest Chorizo met eieren en wat andere dingen Tortilla gemaakt. Verder had ik nog die nepgarnalen van surimi en dolmadakias. rest kruiden stokbrood schijfjes gemaakt en met olie in de oven gebakken. We kunnen met gemak vanavond er ook van eten. Het was ondertussen toch gaan regenen maar einde van de middag scheen de zon weer. Dan werd het ook weer warmer met 21 graden. In de middag nog een puddingbroodje bij de koffee. We mogen niet klagen.
Nog even beneden gaan kijken en de familie was terug naar Stadl, Ingrid sliep en jannick was met de kinderen aan het spelen. Ik heb mij even onderhouden met Theresa , Viktoria heeft geen goede invloed op Theresa. Leonie mocht niet meespelen en ze waren haar echt aan het plagen. Ik had al iets tegen Theresa gezegd maar ze staat dan toch vol onder de invloed van. Dus echt een hartig woordje met haar gesproken en haar gezegd dat ze een eigen mening mag hebben en ook nee kan zeggen. Ze dorst mij niet aan te kijken want ze weet heel goed dat ze fout was. Viktoria en Theresa begonnen dus vanmorgen om half 5 met veel lawaai. Aangezien Ingrid morgen weer vroeg moet opstaan voor een dienst van 12 uur kan ik begrijpen dat ze een paar uurtjes nog wilde pakken.
Niet zo heel veel gedaan vandaag alleen het hoognodige, Net nog even de vaatwasser leeg gemaakt , de droger leeg gemaakt , keuken opgeruimd en de planten buiten water gegeven. Nu een kop koffie en vroeg mijn bed in met een beetje tv kijken.
Fotos van Malcolm van FB voor mijn familie album, uiteraard ging het over eten en het water liep mij in de mond bij het zien van de fotos. Malcolm met snor was voor mij nieuw. Hem wel eens gezien met wat pluis in November.