wat een idiote winter

Oostenrijk, Kleinsölk

Mittwoch 29.Jänner
Wat een prachtige dag vandaag, zonnig , blauwe lucht- De dag begon met -5 en bleef vandaag ongeveer 0/1 graad.Vannacht werd Theresa om 3.15 wakker na wat gedronken te hebben sliep ze weer in maar oma had daar meer moeite mee. Ben toch ingeslapen en werd om 7.15 opnieuw wakker van haar. Dan bij opa en oma in bed in d huiskamer wat ze helemaal gek vond want normaal slapen we in de slaapkamer. Omdat je in bed geen bril draagt maakte ze gebruik van 2 vingers om de ogen bij ons te proberen. Het is altijd zo heerlijk dat kleine warme lijfje naast je en ze blijft altijd wel tussen ons in zitten . Felicia kwam er ook bij en Theresa mocht haar zelfs aaien tot dat ze aan haar staart kwam.
Op gestaan, ontbeten en aankleden en wachten tot papa en mama kwamen. Als je dacht dat ze helemaal blij zou zijn en hun om de nek zou vliegen ,,,,,,nou nee ze deed erg gereserveerd .
Nadat alles weer verhuisd was en wij van het kinderparadijs weer een truttige woonruimte gemaakt hadden konden we nagenieten.
Jan moest in de middag weer werken en Jannick moest om 15 uur beginnen en Ingrid en Theresa kwamen eind van de middag nog even koffie drinken.
Vandaag had ik vanmiddag eindelijk weer genoeg internet om mijn internet bankieren te kunnen doen, het is nog steeds niet optimaal want later floepte het weer steeds uit. Maat ik kon ook weer printen over het netwerk . Ik was werkelijk woedend want er is weer geld afgeschreven door A1 van mijn rekening en Jannick heeft overmorgen een afspraak in Liezen bij A1 en als het niets opbrengt maak ik een afspraak bij de Arbeitskammer. Ik kan het wel terug halen maar dat kan grote gevolgen hebben dat hebben we bij Jannick gezien die toen aangeslagen werd voor meer dan 2000 euro en waar hij nog steeds over aan het strijden is in samenwerking met de Volksanwalt. Hoe kom je in …. er van af als opzeggen niet helpt. Ik heb al opgezegd en dat ging in 30 september 2013 en nu schrijven ze nog geld af .