Kapel in Schwarzach

Oostenrijk, Bischofshofen

Dienstag 4.März
Bij ons een mooie dag met wel bewolking. Jan en ik waren bijtijds op pad naar Bischofshofen waar ik mijn afspraak had. Het weer werd steeds somberder en we kregen zelfs regen onderweg.
Het is een aardige , en niet jong en is professor. Ik heb in ieder geval 2 ingezakte wervels en voor mijn heup moet ik nog een mri maken. Hij heeft me alles aan de hand van de fotos laten zien en ik moet nu voor therapie in Gröbming en als dat niet gaat heb ik een papier meegekregen voor 3 weken Reha. In mei moet ik terug naar hem. Hij had me het liefst naar Stolzalpen of Tamsweg gestuurd maar met een dichte pas toch wel ver weg. Ik kon ookdaar voor een andere brace voor mijn hand maar toen was het dus 12 uur en dicht en we hadden geen tijd om 3 uur te wachten.
We zijn daarna naar schwarzach gereden en hebben daar koffie gedronken en daar heeft Jan op mij gewacht. Ik ben naar de kapel van het ziekenhuis gegaan en heb dar ook voor alle kinderen , aanhang en kleinkinderen een kaarsje gebrand. Vandaag dus precies 10 jaar geleden dat ik het ongeluk kreeg en het is dus ook alweer bijna 10 jaar geleden dat Randy geopereerd werd- Ik heb daar zeer veel troost gevonden. Dan maar naar huis gereden en onderweg in Schladming een broodje kebab mee genomen. Terug werd het weer steeds beter en voorbij Mandling scheen de zon weer.
Jan moest na thuiskomst alweer bijna werken.
Ingrid was vanmorgen met Theresa naar het kinderkarnaval. Jannick heel even gezien die had vanmiddag vrij en morgenmiddag ook. Hij had afgelopen nacht en vannacht RK dienst er zijn veel zieken bij het RK.