Het was weer zeer warm

Slovenië, Catez ob Savi

Vanmorgen werd Sabrina even voor 6 wakker en mocht ze haar Tablet dan kon Oma nog even omdraaien. Slapen werd het niet maar doezelen was ook goed. Om 7 ben ik er uit gegaan. Koffie buiten op het terras drinken en de tafel gedekt. Het werd al snel warm warmer heet. In de morgen wat boodschappen gedaan dan alles in de tent gebracht en op pad om even in Brezice rond te kijken. In het centrum zie je overduidelijk de sporen van de corona , veel winkels gewoon dicht en veel leegstand. Dan zijn we terug naar de camping gegaan en ben ik gaan koken. Ze hebben geen klagen , een salade, friet en cevapcici. Als toetje een ijsje. Dan zijn we gaan zwemmen wat heerlijk is met deze warmte . We haalden de 28 graden met gemak. morgen gaan we naar de 30 en overmorgen naar de 31. We hebben geen klagen over de temperaturen. Gelijk douchen na het zwemmen en dan in de tent aankleden. Theresa had een Oostenrijks meisje gevonden waar ze samen mee aan het spelen was in het water. Helaas gaan die morgen weer en ze zitten in een van de hotels .
We hebben een poos aan tafel gezeten en stokbrood met kaasjes gegeten. Als we last van muggen krijgen gaan we gelijk naar binnen. Alleen Jan blijft buiten maar die wordt ook niet gestoken. Sabrina ook niet maar Theresa en ik worden lek gestoken. We laten de vensters open want daar zit gaas voor en de ventilator aan. De lichten doen we pas aan als Jan ook binnen komt en de deur afsluit.
We hebben het wasrek gesloopt. We hadden hem in de zon gezet en toen we onze badkleding wilde ophangen zakte dat ding in elkaar. Jan gekeken maar echt afgebroken. Dus morgen kijken of we een ander kunnen krijgen.
Het was weer een heerlijke dag.