Geen gezellig weer

Oostenrijk, Kleinsölk

Zo alweer een nieuwe maand en wat een weer , hier vandaag 14 graden en harde storm ,Föhn dus. Geen gezellig weer .
Op de Februar kalenderblad staat een foto van Theresa nog zo klein. Dan zie je pas hoe snel de tijd gaat.
We wilden eigenlijk eind van de middag naar de bioscoop gaan en dan 2 films gaan bekijken maar Jannick kwam na zijn werk vragen of wij even op Theresa konden passen want ze gingen een huurwoning in Öblarn bekijken. Dus we bleven thuis met Theresa . Wij dachten al dat wij een 2 jaar terug al die woning aan de buitenkant bekeken hadden en het bleek inderdaad daar te zijn . Maar het is veel te duur voor wat ze bieden een oude onooglijke woning, uitgeleefd zonder balkon of tuin wel een gemeenschappelijke tuin .
Jannick is ook nog met een koopwoning bezig maar daar komen deze week eerst andere naar kijken als zij het niet nemen gaat Jannick er voor. Het is niet duur, moet waarschijnlijk wel wat aan gedaan worden, en is in Aigen. We wachten maar weer af , hoop voor hen dat het eindelijk wat gaat worden. Jannick heeft een andere functie binnen het bedrijf gekregen, uiteraard nu al meer salaris en als hij de baan 3 maanden gedaan heeft weer evaluatie met uitzicht op meer geld.
Dat zijn de betere berichten. Hij gaat over 2 weken of zo naar Denemarken, hij gaat met een mooie grote camper van het bedrijf omdat hij veel moet meenemen en expeditie erg duur zou worden. Hij gaat daar naar een vakantiebeurs in de omgeving van Karup. Hij reist 2 dagen aan en ook 2 dagen terug en is geloof ik daar dan 3 of 4 dagen.
Ze waren vrij snel terug van de bezichtiging en we hadden nog naar de 2e film kunnen gaan maar het ging buiten zo te keer en we hadden het ondertussen gemoedelijk gemaakt en geen zin meer. Maar we wilden eigenlijk wat knabbelen maar geen crackers of stokbrood in huis dus aan Jannick gevraagd maar die hadden ook niets. Gaat even later de deurbel staat hij aan de deur met semmeltjes uit de diepvries. Dus we konden knabbelen.