En dan is er weer sneeuw

Goed geslapen en om half 8 wakker . een beetje tv en dan eruit om te douchen en ik was net klaar kwam Ingrid met Sabrina. Daarvoor had Jannick mij al gebeld dat hij met het RK gebeld had en alles is geregeld , de papieren zijn allemaal in orde en waren ook daar . Alleen degene waar het op het bureau lag is er al vele weken niet. Dat schiet uiteraard niet op. Hopelijk blijven we nu verschoond van nog meer brieven en aanmaningen. Hij vertelde dat hij in Irdning aan het werk was en dat het licht sneeuwde.
Met Ingrid aan de koffie en zie bij ons begon het ook te sneeuwen maar met 6 graden zal het niet liggen blijven. Met Ingrid over de Reha´s van Sabrina gehad. De hele planning is in de war en ze krijgt dus nu problemen doordat ze moet gaan werken. Ik heb haar gezegd dat als de Reha open gaat ze moet proberen in Juni te gaan want vanaf Juli moet ze werken , de 2e Reha schuft dan op naar November. Dan kan ik met Sabrina naar de Reha gaan. Wordt het in Juni niks dan kan ik de Reha ook overnemen. Maakt mij niet uit om 3 weken van huis weg te zijn en Sabrina is bij mij niet lastig of zo.
Vanaf vandaag mogen dus meer winkels open maar wel met maskerplicht. Onze maskers zijn nog steeds niet gekomen , Jannick verwacht ze toch wel deze week. Ze zijn met verwisselbare binnenfilters en wasbaar. Langzaam aan valt het plafond wel op de kop. We zijn nu aan de 34e dag thuis. Ik weet het kan erger . Ik ben vanmorgen met hoofdpijn opgestaan .
Middageten gemaakt vandaag rode kool met aardapelpuree en varkensrollade en voor mij verse Kren erbij. Heerlijk gegeten een beetje opgeruimd en verder niets. Later op de middag kwam Sabrina spelen en Ingrid ging wat in de tuin doen. Om 5 werd ze weer opgehaald en ik voel me brak. Ik doe niets en ben moe.
Straks een broodje gulashkroket en dan wordt het weer Netflix kijken. Ik snap wel dat iedereen een abo neemt op Netflix of andere aanbieders . Het aanbod op tv is om te huilen. Je zou verwachten dat in deze tijden dat een beetje leuk zou zijn maar allemaal oud en nog eens oud en verder veel slap gelul. Gisteravond brak Netflix weer af dan is schijnbaar het aantal mensen dat toegrijpt te groot. We zijn dan maar naar bed gegaan.