Weer een dag om

Oostenrijk, Aich-Assach

Vanmorgen erg vroeg wakker want we gingen om half 8 de deur uit. We brachten eerst Theresa naar de Kiga en dan bracht Jan me naar Aich waar ik ging werken. Het was bitterkoud tot minus 10 vannacht geweest en het was in de morgen nog steeds koud. Maar het werd wel prachtig zonnig weer en in het zonnetje haalde het toch 12 graden. Het zag er prachtig uit alles is besneeuwd tot in de dalen.
Ik kon vandaag alleen mijn gang gaan want Christine moest met haar jongens mee. Haar man was thuis aan het werk . Om half 12 klaar en Jan gebeld en die kwam me halen en dan hebben we Theresa opgehaald. Ik zag dat even na half 12 de bus aan de 320 naar Gröbming stopt en ik kan dan met mijn winterwandelkaart ook de bus terug nemen. Die kwam na haar middageten want Ingrid moest met Sabrina naar de kinderarts. Ze is met onze auto gegaan dan is het makkelijk als er meerdere autos zijn. Jannick kwam koffie drinken en Ingrid kwam terug even later met een brede lach want haar auto was nu al klaar. Dus die zijn ze gaan halen. Dan ging iedereen weer naar beneden en was het voor ons avond.
De dagen vliegen voorbij en het einde van het jaar nadert met rasse schreden.