Dagje niet veel

Vanmorgen was ik wakker voor de wekker dus zachtjes eruit en gaan douchen. Jan was ondertussen er ook uit en nog even later was Theresa wakker. Ontbijt aan haar gegeven en gezegd dat we naar de fysio gingen . Mama wist er van dus als er wat was moest ze naar beneden gaan. Na de fysio snel naar huis en mevrouw lag nog in bed met de tv te genieten.
Zelf eerst maar eens aan de koffie. Ondanks de bewolking is het zeer warm. We liepen om kwart voor 7 al in een korte broek en shirtje buiten dan doe je niet snel in de bergen.
Het is vandaag de niets moet dag dus daar komen we de dag wel mee door. Eerst maar eens het eten gemaakt voor de middag en gelijk het eten gekookt voor morgen. Vandaag aardappel anders uit de oven met rucola en een gehaktbal. Morgen rucolastamppot met spekjes en een gehaktbal. Een beetje de kasten aan het doorgaan want morgen worden de gele zakken gehaald . Dus dat is de koffie bij vullen in de apparaten en dat soort dingen zodat al die verpakkingen gelijk weg kunnen. Anders zit je er weer een maand mee. Genoeg plastik bakjes om restantjes in op te ruimen. Een van de katten had gekotst op de balkontafel en op de grond dus dat heb ik eerst weg geruimd en dan geboend met water en zeep. Zo blijf je toch wel bezig. Kijk ik bij toeval in het medicijn mandje zie ik dat Jan zijn bakjes allemaal leeg zijn . En hij weet dat we medicijnen moeten halen dus gelukkig kan hij eind van de middag dat gaan doen want anders zit hij morgen zonder. De fysio is bij de huisarts had hij dus ook gelijk kunnen doen. Gelijk moet hij dan de benehmigung aanvragen voor een medicament zodat hij eind van de week dat kan halen. Door al het geregel ben ik dus vergeten naar mijn eigen afspraak te gaan bij de HNO om een of andere duistere reden geen dingetje in mijn telefoon gekregen. Daaraan zie ik meestal waar en wanneer ik een afspraak heb. Ik dacht nog van de week dat komt precies uit na de fysio naar de HNO. Tja van de week maar eens bellen loop nu toch over en dat gaat pas beter als Jan geopereerd is. En dat dan ook goed verlopen is. De tijd gaat nu opschieten .De kinderen zijn in het water in de tuin aan het spelen Sabrina vindt het ook heerlijk.
Eind van de middag verwacht ik nog de vakantiefamilie. Langzaam gaat ook de tijd ten einde dat ze bij ons zijn . Nu kan ik een hoop vergeten (ook wat ik niet vergeten moet) zonder steeds eraan te moeten denken. Er komen nog een paar moeilijke dagen aan. Wel besloten om maandag samen met Jan naar Leoben te gaan , heerlijk naar de Asia Spa. Het saunadeel is daar zo goed en daar mogen geen kinderen dus heerlijk rustig en veel ontspanning. We halen er uit wat we nog kunnen doen.
Ondertussen familie weer weg, Jan zijn recepten gehaald en ook zijn medicijnen.
Nog steeds bloedheet hebben we het en Jan heeft nog avondeten gedaan maar ik heb geen trek hooguit wat stukjes Knabbernossi .
Fiep lijkt toch niet beter te zijn en het begint opnieuw. Tja wat moeten we ermee.

waarschijnlijk stenen in zijn blaas risko van gekastreerde kater. Die kunnen ze er uithalen en dan speciaal voer voor katten met blaas problemen. Advies van mijn schoondochter ze dierenarts