Een heerlijk rustige zondag

Sonntag 13.November
Droog maar koud bleef bij 2 graden vandaag. Dus echt zondagweer. Vanmorgen kwam Theresa kijken of er iets in haar schoen zat en de vreugde was zo groot , Opa Oma kom kijken ik heb wat in mijn schoen een chocolade zwarte piet. Ik ga hem aan Mama en Papa laten zien. Komt ze weer terug mag ik hem eten dus ik zeg heb je ontbeten en ze zegt ja maar toch enige twijfel dus ik zei ga maar aan Mama vragen. Kwam ze helemaal blij terug Mama zegt dat ik heb ontbeten en dat ik hem mag eten.
Even later Jannick die koffie kwam drinken en ging weer. Later kwamen Ingrid en Jannick koffie drinken en dan gingen ze weer. Dan kwam Jannick 2 verschillende punten pizza brengen die hij had gemaakt. Ik die met de pepers en Jan die met de ananas. Zo lekker. In de middag was de rust terug. Uiteraard slalom gekeken . Hirscher weer eerste en weer een broertje van Mario Mat (Michael) die een 2e plaats haalde. Al 3 broers in de sport erfolgreich. Eind van de middag Formule 1 kijken maar het schiet niet op elke keer stil gelegd door het slechte weer , we zijn nu over de helft en het gaat tot nu toe goed voor Verstappen. Die ligt op de 2e plaats.
Zag dat Randy, Laura en Björn een uitstapje aan het maken waren en dat Kirsten met vriendinnen in Rome is.
In de middag even met Diane gebeld, even horen hoe het aan het thuisfront is. Een deels druk en een deels rustig weekend weer voorbij.