Rustige zondag

Vanmorgen om half 8 wakker van de wekker. Opgestaan en tafel dekken. Jan na 10 minuten gezegd dat hij eruit moest komen en de familie kwam er al aan. Met zijn allen ontbijten en het is leuk om te zien dat Sabrina nu ook kon meepraten want we hadden het over schaatsen. Ze is er nog vol van. Het filmpje van Jannick van haar eerste passen op het ijs met Oma achter de pinquin. https://youtu.be/ALsuGNuB3gY
Ons bed afgehaald, 3 wassen gedaan. middageten gemaakt en samen met Jan gegeten. Dan kwam ik tot het besef dat Meli morgen jarig is. Dus een boterkoek gemaakt want daar had ik de ingredienten voor in huis. Naar beneden gegaan en toen waren Heinz en Carmen daar en die hadden een enorme hoeveelheid super grote Marillenkrapfen meegenomen. Jannick had dit weekend Bereitschaft en die was weggeroepen en was al vanaf 12 uur aan het werk. Die kwam dus pas na vijven thuis, Nog een poosje gezellig samen gezeten. Morgen is het voorMeli en Heinz en voor Jannick een Gerechtstag. Meli en Heinz in Liezen en Jannick in Schladming. En dat op Meli´s verjaardag.
We hebben besloten als de Koningsdag door gaat om met zijn allen te gaan. Dat is weer op 1 mei maar helaas dit keer op zondag dus geen extra dag vrij.
Theresa heeft voorspeelavond as donderdag. Jannick heeft bij Ingrid nagevraagd want er mogen 3 volwassenen komen. Ingrid wilde Sabrina niet meenemen en Jannick heeft gezegd dat ze gewoon mee moet komen dan nemen Meli en Jannick haar, Was ze niet gegaan dan was ik meegegaan. Sabrina moet deelnemen aan het leven. Ze moet het ook leren. Vrijdag komen de kinderen dan weer.