Vermoeiende dag

Vanmorgen tegen 8 wakker. even wakker worden en dan eruit. Vandaag een mijlpaal bereikt ik ben 10 kg kwijt. Dus mezelf weer gemotiveerd en straks naar de sportschool. Daar heb ik een half jaar over gedaan. Het weer is dichtgetrokken en winderig en niet warm met 13 graden.
Ik ben toch naar de sportschool gaan lopen en ook al had ik eigenlijk vandaag geen zin toch mijn motivatie gevonden. Dan weer terug gelopen. Thuis gekomen gaan douchen en omkleden en warm worden want de regen was niet lekker.
Dan met Jan naar Prenten om de laatste was eruit te halen en in de droger te doen. Dan vandaar doorgereden naar Liezen. Eerst inkopen bij de Lidl en dan naar de Action. Ze hadden helaas niet genoeg handdoeken en badlakens uit de aanbieding want die waren best mooi. Dus complete sets gemaakt van wat ze hadden en dan nog bij de normale hand/baddoeken de rest gezocht plus een stapel washandjes en gastendoekjes. Dan bij de Eli eten gehaald en naar Prenten terug gereden.Dan eerst ons eten opgegeten. Daar best lang met de was bezig geweest vouwen en opruimen. Het is nu klaar voor de gasten die zaterdag komen. Dan vandaar weer naar huis en dan in Gröbming nog een berg toiletpapier bij de Spar meegenomen. Is ook voor het vakantiehuis. Straks alle bonnen versturen per mail.
Ondertussen stormt het en veel regen. We hebben het gewoon koud in huis.
Ik ben kapot dus vroeg mijn bed in is ook lekker warm.