Dagje Asia Spa

Oostenrijk, Leoben

Het was een erg wame nacht en al vroeg vrij warm al was het eerst nevelig omdat het gisteravond en vannacht geregend had.
Eerst even koffie drinken met Ingrid , dan even de 2 dames want Ingrid ging het kapotte aquarium kleiner maken en rotzooi inladen. Ik zei nog doe voorzichtig maar ze kwam toch met een snee in haar hand de kinderen halen. Wij daarna de auto in en op naar Leoben. Het was asociaal druk op de weg. Maar we kwamen goed aan. het was niet al te druk en we hadden 2 ligbedden op een mooi afgeschut stukje met een grote parasol. We hebben veel buiten in het zoutwaterbekken gezwommen maar ook in wat andere baden en alleen de kruidensauna en de infrarood gedaan. Wel met de voeten kneippen koud warm koud warm en zo. We hebben lekker gegeten op het terras . Ik was naar de bistro gegaan in het sauna deel maar die was nog bezig en nog niet open dus hij zei je kan ook naar het restaurant gaan daar hebben ze ook meer keus. Dus ik vroeg hem moet ik zeker aankleden maar nee mocht ook in een handdoek. Dus ik daar heen gelopen en eten gehaald. Dan in het saunagedeelte op het buitenterras. We hebben het aardig vol gehouden ondanks de hitte en zijn om 4 uur weer richting huis gegaan. Daar werden we verwelkomt door Theresa met Opa Oma kijk nou wat ik heb gekregen. Ze heeft een tabloid gekregen en zielsgelukkig. Volgens haar omdat ze altijd goed op haar zusje past.
Dan werd Jan nog gebeld door Bianca , we hadden gisteravond al bericht gekregen dat ze veilig thuis waren aangekomen.
Randy , Laura en Björn zijn naar Fuerteventura Canarias vertrokken. Voor de een is de vakantie afgelopen voor de ander net begonnen of nog bezig.
Met de temperaturen die we hier hebben hoeven wij niet naar het zonnige zuiden. Het is dag 11 van deze hitte golf. De druiven worden een maand eerder geplukt want we hadden al een super heet voorjaar. Ook de Kurbisoogst is veel eerder. We hebben geen aardappelprobleem dus we mogen niet klagen.
Een heerlijke ontspannende dag gehad saampjes.

speciaal voor Bianca ik heb hierbij de foto van jullie viertjes gezet. (grapje)