The day after

Ik werd wakker en geen blerrende Fiep of Felicia die tegen me aan wil liggen. Eenzaam begin van de dag.
Ik kan mijn verdriet nog steeds niet de baas.
Opgestaan ik vergat mijn pillen doe ik normaal als ik de katten eten geef dus ik moet me een nieuw ritual aanleggen.

Annemarieke , ja ik had de paas passion gezien en ik heb gisteravond de hemelvaart passion gezien. Ik vond beide erg mooi. Ik verbaasde mij over Angela Schijf , ze deed het erg goed.
Ik heb veel op het balkon in de zon gezeten, het was best warm. Veel geruimd en het kattennet van het balkon verwijderd. Middageten gemaakt en met Jan gegeten. Een heerlijke chinese tomatensoep met croutons.
Ik merk dat de tranen hoog blijven zitten. Zal nog wel even duren . Weer op het balkon zitten en de buurvrouw was in de tuin haar palntenbakken vullen. Haar man werd zo agressief dat ik er van schrok. Hij wilde iets of juist niet kon schijnbaar niet uit zijn woorden komen en begon luid te grommen en met zijn handen op de tafel te rammen. Ik ben maar even naar binnen gegaan. Daar kan ik slecht tegen.
Eind van de middag zijn we weer broodpakketten gaan ophalen en nog wat groente gescoord. Dan thuis een heerlijk broodje vlees gegeten en een lekkere salade en een Käsekuchen met Beeren toe.
We zaten elke avond beide met een kat op schoot en nu zitten we maar te zitten wat een verschrikkelijk gevoel. Maar ik heb alles snel weggeruimd want ik wil echt geen dieren meer. Gezien onze leeftijd is de kans groot dat we er niet hun hele leven voor kunnen zorgen.

Is even wennen dat ze er niet meer zijn het heeft even de tijd nodig je heb ze lang gehad Ga je bij Jan op schoot zitten ook gezellig