Een heen en weer dag.

Eerst even Pepijn feliciteren die vandaag 13 is geworden.
Vanmorgen wakker van de wekker, opgestaan en ontbijten. Dan moeten we al op weg. Ik heb een afspraak om kwart voor 9 bij de longarts in Liezen. Het sneeuwde ligt maar hoe dichter bij Liezen des te meer sneeuw. Bij de longarts was alles goed Mijn grote voordeel is dat ik niet rook. Anders was de kans wel heel hoog volgens haar .Het bleef ook de hele morgen flink sneeuwen daar. We waren om 11.10 weer thuis .Dan eerst aan de koffie.
Dan ben ik pannenkoeken gaan bakken en heb met Jan samen gegeten. Theresa komt pas half 2 uit school dus is niet voor kwart voor thuis. Dan moet ze snel eten want om 15 uur moet ze weer op school terug zijn voor de dwarsfluitles. Daarna komt ze weer naar ons en gaat later op de middag met Jannick en Meli naar het Jugendschutzzentrum. Dan brengen ze haar daarna weer thuis bij Ingrid.
Het is best haasten en tijd is weinig tussendoor. Theresa kwam thuis en ook haar laten eten. Jan was haar tegemoed gelopen en is mee gegaan naar de dwarsfluitles. Dan kwamen ze samen weer thuis en vlak daarna zijn Meli en Jannick met haar naar Liezen gegaan. Ze moet ook weer veel oefenen want ze heeft haar eerste dwarsfluit uitvoering.
We hebben haar ook gezegd dat morgen skien is want dat wist ze niet. Maar andere Oma en Reini komen dus het kan zomaar zijn dat ze niet mag skien gaan.
Een bericht gekregen dat een van de 2 broers in het vakantiehuis komen. Het is schoon dus geen probleem. Wil als het eventueel op houdt met sneeuwen de luiken gaan open doen en even doorlopen. Het staat wat vriendelijker als de luiken open zijn.
Dan een rustige avond samen.