Saaie dag

Een dag als alle andere ,vanmorgen rondom half 9 wakker en wat tv en dan de rest om de ochtend te beginnen.
Eerst even Marjanne feliciteren , van harte en een hele fijne dag. Er komt vast weer een dag dat we elkaar bezoeken kunnen.
Het is niet koud maar nevelig en nog dichtgetrokken.
Jan komt nu pas uit bed en het is half 11 dan schiet de dag al lekker op.
Dan ben ik eten gaan maken , het werden spareribs voor bij de bieten en aardappelen. Niet iets waar Jan van houdt want die houdt niet van knagen. Ze zijn super lekker geworden en ik heb ze voor Jan in losse botten met vlees gesneden .Ik proef het vaag dus weer een vooruitgang.Het is nu middag en het ziet er nog net zo uit als vanmorgen vroeg. Ik heb het huis gelucht , de katten zijn buiten geweest.
Voor de rest niet veel gedaan. We zitten Ninja Warrior te kijken.
Ondertussen is dat F1 geworden en eigenlijk ben ik alles spuugzat. Ik zal blij zijn als ik weer eens een rondje kan gaan wandelen.
Nog even volhouden.
Malcolm is al vast klaar voor kerst.

volhouden Jan en Nicolette, heb je geen grote puzzel, dan kun je daar eens mee aan de slag, gaat de tijd ook weer sneller voorbij, beterschap en sterkte allemaal. Nog iets gehoord, van hoe het nu is, op de school van de kids?