Theresa prikkelingen

Oostenrijk, Liezen

Dinsdag
Vanmorgen wakker van de wekker , een half uurtje wakker worden en dan eruit. Toen Jan ook klaar was naar Christine. Nog koffie gedronken en dan kwam Jan mij ophalen. Jannick en Meli waren aan de kamer voor Theresa bezig , stopcontacten aanleggen de leidingen hadden ze al gelegd. Het verven hadden ze gisteren afgemaakt. Middageten gemaakt en gegeten.
Theresa is een echte puber. Ze belde dat ze zich niet lekker voelde . Ze had Jannick gebeld en gezegd ik heb al met oma wat geregeld. Dus Jannick belde mij en ik zei hem dat we niets geregeld hadden-. Ze zou mij nog terug bellen en hem gezegd jij bent de vader. Dus hij had gebeld en ze had geen koorts dus kon ze blijven. Ook zei hij dat komt omdat ze niet geleerd heeft voor een toets morgen.
Meli heeft vanmiddag getekend voor het huis dat ze het deel van Ingrid overneemt. Nu wachten tot Ingrid heeft getekend. Ingrid is deze week met Sabrina in Wenen in het ziekenhuis.
In de middag met mijn huisjes bezig geweest maar helaas mijn klever is op. Morgen even kijken voor vullingen voor het lijmpistool. Jan heeft Theresa opgehaald van de bus.
Ik had champignonsoep gekookt die heeft Theresa gegeten maar bijna gelijk kwam Meli thuis en die was ook boos op Theresa. Dus die is nu vroeg naar bed kan ze herstellen.
Vandaag sneeuwde het elke keer weer wat en er komt nog meer. Nu waait het ook heel hard.
In de avond eindelijk Diane een keer gesproken soms komt het er gewoon niet van.

Woensdag
Wakker van de wekker om 7 maar ik was geradbraakt zo slecht geslapen. Dus tv aan en er bij gedoezeld. Straks naar Liezen naar de KNO arts. Ik hoop dat hij eindelijk iets anders kan geven zodat dat eczeem in mijn oren minder wordt . Ik heb zo een probleem om een gehoorapparaat te dragen. Geen idee waarom ik zo slecht slaap ,ik weet ik kan mijn hersens niet uitzetten en daar heb ik pillen voor maar soms werken die gewoon niet. Die is deze week met Sabrina in Wenen in het ziekenhuis. zijn op tijd op weg gegaan en eerst naar de Action en zie daar hadden ze vullingen voor mijn lijmpistool. Dan was het tijd om naar de Arcade te gaan daar parkeert Jan en blijft wachten. Bij de HNO duurt het altijd maar het hield zich nu nog binnen de perken. Ik had hem verteld dat het met mijn oren echt problematisch is en ik mijn gehoorapparaten niet kan dragen. Hij zei dat de eczeem ernstig ontstoken is . Hij heeft een ander middel voorgeschreven en nu hopen dat het minder wordt en eigenlijk hoop ik dat het eindelijk weg gaat. We hebben eten in de Eli gehaald en dan naar huis. WE kwamen in de Eli langs de apotheek en hier kan je altijd overal gaandus gelijk daar mijn oorzalf opgehaald. Daar gaan ze ook niet dicht tussen de middag. Ik had een box genomen en heb het in de auto heerlijk opgepeuzeld. In de middag mij bezig gehouden met mijn huisjes en zo goed als klaar. Ik ben tevreden. Om 17 uur belde ik Theresa en vroeg of ze al in de bus zat en ik hoor Jannick roepen we staan al voor de deur. Was hij om half 5 daar in de buurt heeft hij gelijk Theresa opgehaald. Ze had voor haar toets aardrijkskunde een 3 vandaag en voor haar bio ook een 3,
Dus Jan hoefde ook niet meer de deur uit. Morgen hoeven we haar ook niet in Aich op te halen nog beter.

Ziet er weer gezellig uit, Nicolette!

Annemarieke 2023-11-30 07:05:10

De kerst 🤶 is vroeg bij jou maar het ziet er leuk en gezellig uit