Weer een dag doorgekomen.

Vanmorgen opnieuw allemaal wakker van de wekker , alle dingen gedaan en Jan op weg met Theresa. Helaas regen en donker en het zou niet warmer worden dan 17 graden. Van alles en nog wat gedaan en begonnen met het smalle randje tegels verwijderen. Ik was nog niet klatoen Jan Theresa had opgehaald en we bij Meli konden gaan eten. Dat was reuze gezellig en dan nog koffie na. Het randje tegels afgemaakt en om 5 kwam Theresa weer boven. Jannick kwam thuis en Meli had zijn uniform al klaar gelegd zijn overhemd gestreken en ik had gezien dat ze de schoenen aan het poetsen was. Dus ik vroeg haar zo hem aan het verwennen? Nee want het was een belangrijke bijeenkomst en ze wilde dat hij er goed uit zag. Zelf ging ze er ook heen. Toen Jannick thuis kwam hem geholpen met zijn toeters en bellen erop zetten en zijn kleine knoopjes dicht maken. Overleg gehad want Theresa heeft dinsdag haar schoolreisje naar Hallstatt en komt om 4 terug om 3 heeft ze generale repetitie van het concert in Sankt Martin. Later belde Jannick dat hij contact had gehad met de muzieklerares en het was goed als Theresa later zou komen. Ook weer opgelost. Jan en ik Theresa naar de TaeKwondo brengen en dan kan Theresa haar telefoon niet vinden die had ze hier ook niet gebruikt. Jan en ik boodschappen doen en dan bedacht ik mij dat ze mij had gebeld vorige week vrijdag vanaf de Tae Kwondo. Dus de kans was groot dat ze hem daar was kwijt geraakt. Gaan we haar halen zag ik haar telefoon in haar tas , had ze hem gewoon vergeten uit haar sporttas te halen. Omdat hij intussen leeg was kon je de telefoon niet laten overgaan. Maar een opluchting dat ze hem toch niet kwijt was. Vandaag kreeg ik weer de complimenten van Reza die erg tevreden is met Theresa en haar veel toekomst in de sport geeft. Een paar van haar vriendinnen hebben hevig last van jaloezie vooral Zoe zegt elke keer ik ben niet meer jouw vriendin , ik zeg tegen Theresa laat haar ze komt vanzelf weer en je hebt heel veel andere vrienden. Gelukkig kan ze ook haar schouders ophalen.
Thuisgekomen heeft ze haar telefoon aan de oplader gelegd , Moeders gebeld want die kon haar niet bereiken en we hebben allen ook met Sabrina gesproken. Ik vroeg haar was het leuk vandaag en dan krijg je te horen Yep. Theresa was ondertussen gaan douchen en ligt nu in ons bed tv te kijken . Ik denk dat ik niet lang er overdoe om naast haar te kruipen.