KOUD

Zo dat was weer een slapeloze nacht. Ik ben gewoon in slaap gevallen en om kwart voor 12 gingen de sirenes dus wakker. Daarna slaap ik gewoon niet meer in en het is te laat om iets te slapen te nemen want ik moest er vroeg uit. Ik was niet de enige met een slapeloze nacht want Jannick was eruit voor de brandweer en daarna werd hij uit bed gebeld door zijn werk. Ook al had hij geen Bereitschaft degene die het had kwam niet opdagen , en een ander had gedronken en tja Jannick drinkt zelden. Maar ik geloof dat hij nu overdag vandaag hoeft te werken.
Het regent sinds gisteravond en het is koud na zo´n lange tijd zeer warm tot heet weer. Met 13 graden is het niet echt behaaglijk.
Dominik is er weer en uiteraard dan is Theresa er ook. Jan moest haar net even tot normaliteit manen nadat ze in hun spel Dominik een vollidiot noemde. Maar goed die had haar al een keer onderuit gehaald nadat ze ergens overheen stapte met haar prinsessenjurk aan en hij het ding waar ze overheen stapte omhoog deed. Ze moeten weer even samen in hun spel komen geloof ik.
Ingrid kwam even koffie drinken en ze ging weer snel want het gaat momenteel niet echt lekker met Sabrina. De aanvallen worden zwaarder en komen weer vermeerderd. Je ziet aan haar dat het constant onrustig is in haar hoofd. Ze moeten nog even 3 weken vol houden en hopelijk kunnen ze iets in Wenen ermee.
Later ging Ingrid wat boodschappen doen en bleef Sabrina bij ons en ze had heel erg evenwichtstoringen en viel constant om leek wel of het kind bezopen was. En ze wilde spelen maar het ging maar niet .
Wij gingen lasagna eten met salade , het smaakte Theresa en Dominik ook. We zijn in de middag naar Winkl gaan lopen waar het Zeltfest van de Feuerwehr was . Dat leverde alweer dikke tranen bij Theresa op want die wil ook zo graag een keer mee doen met de tractor wedstrijd en hoe ik ook met haar praat dat we nou eenmaal geen tractor hebben dikke tranen blijven. Ze ging samen met Dominik op het springkussen spelen en glijden en toen het wel heel erg donker werd en ik zei kom we gaan snel naar huis weer dikke tranen want ze ontdekte net een vriendinnetje en wilde met haar gaan spelen. Ik zei als we thuis komen ga ik ijsjes maken en toen was het gelukkig al snel goed. We waren bijna thuis toen het begon door te regenen. Ze waren helemaal blij met de ijsjes , ik had mooie ijsglazen en dan vanille ijs erin en ijskoffie , slagroom en een wafel een rietje en een ijslepel en het zag er goed uit. Ze waren beide helemaal blij en lieten het zich smaken. Om 5 uur kwam Trixi al en Dominik mocht kiezen of hij morgen zou komen of met haar naar haar werk mee ging. Hij koos er toch voor om te komen en dat vond ik toch wel een opsteker voor mezelf.
Alleen Theresa is er nu nog en ik denk dat het wel eens zo kan zijn dat ze gewoon blijft tot morgen.

En ja hoor het dametje blijft, ze zei Opa is nu wel weer thuis gewend dus kan ik wel komen slapen.