junimaand

Nederland, Gouda

5 juni Ik was vandaag erg misselijk
ik verzamel urine voor moeders voor moeders en kreeg het boek het eerste levensjaar van een kind, folders , tube babycreme en een tijdelijk abonnement op het blad kinderen. Ook krijg ik het blad Wij van Prenatal.

10 juni weer zo´n dag dat ik strontziek ben.

16 juni Een prachtige jumpsuite voor mezelf bij de Sting. Lila wit gestreept met kapuchon, kan ik lekker lang dragen. Het is van Esprit. Dan ook maar een paar gympen van Esprit erbij gekocht. Bij Prenatal een lekkere trui met heel veel kleuren gekocht. Kan ik weer even vooruit.

18 juni
Vandaag een jas gekocht

19 juni
Vandaag met oog op de toekomst een hek met een deur enz. aangeschaft. De tuin wordt binnenkort opgehoogd. Dan kan de kleine straks lekker naar buiten.

22 juni
Vandaag heeft Els Servat een echo gemaakt. Zij is zelf ook zwanger. Een foto gekregen en volgens haar is het een goede zwangerschap en een pracht van een baby.
Heel langzaam ga ik er echt in geloven. De baby is er nog niet maar toch al heel gelukkig ermee.

23 juni
Vandaag samen met Jan bij Baby Welcome in Aalsmeer een ledikantje , een commode, een matrasje en dekentje gekocht. De levering wordt waarschijnlijk augustus.

30 juni
Kreeg van mijn zusje Erna 3 positie joggingbroeken, 2 positie shirts en een spijker tuinbroek.